یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید در کشور اراده ولی فقیه حاکم باشد، گفت: مردم باید برای عمل به برنامه‌ها و دستورات اسلام به میدان بیایند.

مردم باید برای عمل به برنامه‌های اسلام به میدان بیایند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل که ظهر پنج‌شنبه در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید به ظالمان اعتماد نکنید. هیچ‌گاه زیر سیطره دشمن قرار نگیرید و به دشمن اعتماد نکنید.

وی ابراز کرد: پی بردن به نقشه‌های دشمن بسیار مهم است و باید آلات و ابزار آن را فراهم کرد تا دشمن از ما وحشت داشته باشد.

دشمن از طریق اقتصاد به ما ضرر می‌زند

این استاد سطوح عالی حوزه در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز اقتصاد، مسئله مهم کشور است و دشمن از این راه وارد شده و درصدد ضرررسانی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نوروز امسال در مشهد مقدس طی سخنرانی با مردم، مطالباتی از مردم و مسئولان داشتند که مسئولان گفتند پیگیر مطالبات بوده و درست می‌شود اما هنوز نشده است.

آیت الله نوری همدانی افزود: امروز بیکاری، قیمت‌های متنوع در گوشه کنار کشور برای کالای واحد، عدم نظارت و اشراف بر قیمت‌ها بیداد می‌کند و کسی نیست بر این‌ها نظارت داشته باشد.

اخذ دیر کرد حرام است

وی با بیان این که ارزش پول کشور ما پایین است، افزود: بارها گفته‌ایم اخذ دیرکرد در بانک‌ها حرام است زیرا ربا در اسلام حرام است. اما بازهم دیرکرد می‌گیرند. حتی مسئولان بانکی آمده‌اند اینجا و گفته‌ایم به آنها اما گوش ندادند.

این مفسر قرآن کریم اظهار کرد: مردم باید یکصدا شده و به میدان بیایند تا برنامه‌ها و دستورات اسلام عملی شود.

وی افزود: در امارات، بحرین، عربستان و مصر در گذشته ایام عاشورا حق عزاداری و لعن بر یزید نداشتند اما مردم به میدان آمدند و یکپارچه شدند. امروز می‌بینیم این کشورها بدون منعی به آسانی عزاداری می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که در مملکت باید اراده ولی فقیه حاکم باشد، افزود: همه کارها با اتحاد مردم درست می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.