کرج- رییس شورای شهر کرج با بیان اینکه ادعاهایی مبنی بر پرداخت رشوه در مسیر انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی با شهرداری کرج داشته ایم گفت: از معاون اقتصادی شهردار کرج خواسته ایم موضوع را بررسی و گزارش آن را به شورای شهر ارائه کند.

ادعای پرداخت رشوه در قرارداد بیمه تکمیلی شهرداری کرج بررسی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد نبیونی در حاشیه برگزاری بیستمین جلسه شورای شهر کرج که صبح امروز یکشنبه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از ارائه گزارش از سوی معاون اقتصادی شهرداری در خصوص برخورد با عاملان و یا کسانی که این ادعا را مطرح کرده اند تصمیم خواهیم گرفت.

نبیونی با بیان اینکه درخصوص کیفیت همکاری بیمه تکمیلی با شهرداری بحث های زیادی در جلسه شورا صورت گرفت گفت: در صورتی که امکان همکاری وجود ندارد باید با رعایت قانون نسبت به انعقاد قرارداد با بیمه جدیدی اقدام شود.

اجرای بزرگراه شمالی با تمام توان در حال اجراست

رییس شورای شهر کرج در ادامه به صحبت های روز گذشته رییس کمیسیون عمران وشهرسازی شورای شهربا قدس آنلاین مبنی بر دراولویت نبودن پروژه بزرگراه شمالی گفت: آقای حاجی قاسمی به عنوان رییس این کمیسیون نظر شخصی خودشان را اعلام کرده اند و در نهایت تصمیمات کمیسیون ها با ارائه در صحن به رای گذاشته می شود و در باره آنها تصمیم می گیریم.

نبیونی با تاکید براینکه درحال حاضر پروژه بزرگراه شمالی با تمام توان درحال اجراست گفت: چندین نوبت از این پروژه بازدید شده و کاراجرایی به خوبی پیش می رود.

وی در پاسخ به این سوال که بزرگراه شمالی کرج در صورت بهره برداری می تواند ۲۰ درصد ترافیک مبادی ورودی شهر  کرج را کاهش دهد گفت: به نظرم اگر این رقم هم درست نباشد و  ۱۰ درصد هم مشکلات موجود را کاهش دهد بازهم اتفاق خوبی است چرا که هر درصد کاهش بار ترافیک تاثیر بسیاری در موضوع کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت دارد.

وی در پایان  با اشاره به حضور شهردار کرج در نیمی از جلسات مدنظر اعضای شورای شهر گفت: در جلساتی که شهردار نیامده کار مهمتری پیش آمده بااین حال به عنوان رییس شورای شه از میزان حضور در جلسات شورا راضی هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.