آیت‌الله نوری همدانی گفت: به کسی ربطی ندارد که سلاح نظامی و موشک‌های ما در کجا قرار دارد و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهیم بیگانه‌ای بیاید و سلاح‌های کشورمان را ببیند.

آیت‌الله نوری همدانی: هیچ‌گاه اجازه بازدید از تجهیزات نظامی کشورمان را به دشمن نمی‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای نیروی انتظامی سراسر کشور اظهار داشت: کار نیروی انتظامی بسیار مهم و با ارزش است چون تأمین امنیت موضوع بسیار بزرگی است، امنیت بستر همه ترقی‌ها و پیشرفت‌ها است.

وی با اشاره به آیه ۸ سوره منافقون افزود: عزت از آنِ رسول خدا(ص) و انسان‌های مؤمن و با ایمان است هر چند منافقین این موضوع را درک نمی‌کنند اما مسلمانان بدانند عزت برای آن‌ها است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه معنویت و ایمان سبب عزت می‌شود و روحیه خاصی برای انسان فراهم می‌کند، تصریح کرد: اولین اصل برای تأمین عزت ایمان و تقوا است و هرچند انسان ایمان بیشتری داشته باشد از قدرت بالاتری برخوردار است.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: اگر انسان ایمان داشته باشد بر همه قدرت‌ها برتری دارد، در جنگ لبنان با صهیونیست‌ها ایمان حزب‌الله لبنان سبب پیروزی آن‌ها شد و در جنگ غزه نیز همین موضوع به‌خوبی نمایان شد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: علم سبب پیشرفت انسان می‌شود، خداوند در ۸۰ قسمت از قرآن‌کریم درباره علم و اهمیت آن تأکید کرده است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: حکومت در زندگی انسان بسیار مهم است و فرهنگ و سیاست و اقتصاد در سایه حکومت است و اگر حکومتی قوی باشد سیاست و اقتصاد آن پیشرفت و تعالی پیدا می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئله امامت و رهبری بسیار مهم است، عنوان کرد: هنگامی‌که رسول خدا(ص) می‌خواستند از دنیا بروند امام علی (ع) را به‌عنوان جانشین خود انتخاب کرد که این موضوع اهمیت امامت و رهبری جامعه اسلامی را نشان می‌دهد.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: کشورمان دشمن‌های زیادی دارد که در برابر این دشمنان اداره کشور کار ساده‌ای نیست، یکی از خدمت‌های امام راحل این بود که نقاب را از چهره آمریکا و انگلیس وآلمان برداشت و هویت واقعی‌شان را به همگان نشان داد.

وی تصریح کرد: عزت از آن خدا و رسول خدا(ص) و مومنان است و همه مؤمنان وظیفه دارند عزت را حفظ کرده و دارای قدرت باشند تا دشمنان دچار وحشت شوند، به کسی ربطی ندارد که سلاح نظامی و موشک‌های ما در کجا قرار دارد و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهیم بیگانه‌ای بیاید و سلاح‌های کشورمان را ببیند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید در برابر دشمن با خشونت برخورد کرد، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که در برابر دشمن هر کجا با نرمش برخورد کردیم پیشرفتی به دست نیاوردیم و هر جا که باقدرت برخورد کردیم پیشرفت کریم.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: امنیتی که در کشورمان وجود دارد در هیچ کجا نیست که باید قدردان آن باشیم، نظام اسلامی نظامی مذهبی است و به مذهبمان مربوط است و از این‌جهت برای آن قداست قائل هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.