بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در نیمه نخست امسال ۵۲۹ پروژه عمرانی کمیته امداد این استان شامل ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی و همچنین انجام تعمیرات کلی و جزیی به مددجویان واگذار شد.

۵۲۹ پروژه عمرانی مددجویان خراسان شمالی تکمیل شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد خراسان شمالی، عباس اهرابی، اظهار کرد: تأمین سرپناه و مسکن برای مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های این نهاد حمایتی است.

اهرابی با تأکید بر اینکه کمیته امداد استان خراسان شمالی برای رفع نیاز مددجویان از تمام امکانات و ظرفیت‌ها استفاده می‌کند، افزود: طی نیمه نخست امسال درمجموع، ۹۱۰ پروژه عمرانی برای مددجویان این نهاد در خراسان شمالی اجرا شد که ۳۸۱ پروژه هم‌اکنون در حال اجرا است و تا قبل از سال ۹۶ به خانوارهای متقاضی واگذار می‌شود.

وی بابیان اینکه اقدامات حوزه مسکن مددجویان در سرفصل‌های تعمیرات، ساخت مسکن شهری و روستایی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی انجام می‌شود، ادامه داد: در شش‌ماهه سال جاری، ۴۲۴ واحد مسکونی مددجویان پس از اتمام تعمیرات به مددجویان تحویل داده شد و علاوه براین ۱۸۳ واحد نیز به بهره‌برداری رسید.

وی با یادآوری اینکه در بخش ساخت مسکن روستایی نیز ۲۶ واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است، افزود: ۱۰۷ واحد روستایی نیز در دست اجرا قرار دارد که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در حوزه بهسازی سرویس بهداشتی مددجویان نیز در نیمه نخست امسال ۳۰ چشمه ساخته‌شده و ۳۱ چشمه دیگر نیز در حال اجرا است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

اهرابی بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال در حوزه عمرانی، دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل صدقات، منابع دولتی و تسهیلات بانکی هزینه شده است، گفت: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از این منابع دولتی، ۱۱۵ میلیون تومان از محل صدقات، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی و بخشی نیز در سایر سرفصل‌ها تأمین اعتبارشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.