کرج- با موافقت فدراسیون کشتی و امضا تفاهم نامه میزبانی مسابقات بین المللی کشتی روز جهانی کودک به شکل رسمی به استان البرز واگذار شد.

میزبانی مسابقات بین المللی کشتی «روز جهانی کودک» به البرز رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این رقابت ها از ۳۰ آبان لغایت ۴ آذرماه به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود و علاوه بر ۴ تیم داخلی ۷ تیم خارجی برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده اند.

رییس هیئت کشتی استان البرز در این ارتباط گفت: میزبانی شایسته البرز از مسابقات کشتی جوانان کشور سبب شد فدراسیون کشتی علیرغم درخواست دیگر استان ها برای قبول میزبانی مسابقات بین المللی کشتی روز جهانی کودک را به البرز واگذار کند.

حمید یاری افزود: در مسابقات پیش رو علاوه بر تیم های ملی نونهالان کشورمان تیم های منتخب آزاد وفرنگی البرز و تیم های ملی ۷ کشور از جمله آذربایجان، بلاروس، روسیه، اوکراین، لبنان وقرقیزستان نیز اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه امضا شده باید توسط استانداری تایید و ستاد اجرایی مسابقات تشکیل شود گفت: واگذاری این میزبانی به البرز در حالی رقم خورده که دیگر استان ها به شکل مجدانه ای در پی گرفتن آن بودند اما در نهایت با نظر مثبت فدراسیون این رویداد مهم کشتی پایه به البرز واگذار شد.

رییس هیئت کشتی استان البرز برگزاری این مسابقات در البرز را اتفاقی ارزشمند عنوان کرد وگفت: انتظار می رود در برگزاری این مسابقات همکاری وهم افزایی مجموعه استان را شاهد باشیم تا در نهایت یک میزبانی شایسته رقم بخورد.

یاری تصریح کرد: از بعد فنی نیز حضور آینده سازان کشتی البرز دراین مسابقات نیز می تواند کلاس درس خوبی برای آنها باشد وتجربه خوبی را کشتی گیران ما رقم بزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.