۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 571665

یزد - مشاور وزیر کار گفت: فرهنگ کار در کشور نیازمند تغییر است، و اشتغال دغدغه اصلی کشور است و ایجاد آن هم ساز و کارهای خاص خودش را دارد .

اشتغال دغدغه اصلی کشور است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، حجت الاسلام شهسواری پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان یزد اظهارداشت: انتظاری که در این زمینه از علما وجود دارد این است که اول بپذیریم علی رغم شیطنت‌های استکبار هنوز مردم به روحانیون معتقد هستند و تریبون‌های نماز جمعه است که می‌تواند موضع عظیم مردم را در دفاع از نظام به صحنه بیاورد.

وی افزود : مردم ما متدین هستند و یکی از کارهایی که ما می‌توانیم از تریبون‌های نماز جمعه در رابطه با اشتغال ایجاد دهیم، تغییر نگرش است، ما در جامعه باید نگرش مردم به اشتغال را تغییر دهیم.

مشاور وزیر کار با بیان اینکه یزد در بحث اشتغال و فرهنگ کار، از جمله استان‌هایی است که الگو بوده و هنوز هم هست گفت: این که جوان ما به دنبال گرفتن مدرک دکترا باشد و بعد پشت میز بنشیند، فرهنگ نادرستی است که در جامعه ما رسوخ کرده و لازم است ما این موضوع را در جامعه ترویج کنیم که نباید برای اشتغال به دنبال کار اتو کشیده باشیم.

وی افزود: جامعه بین‌الملل به دنبال این است که ناهنجاری‌های اجتماعی را در جامعه ما ترویج دهد و زمینه‌ای را فراهم کند که جوانان ما از فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی دور شوند و امروز استکبار تمام توان خود را بر این موضوع گذاشته است.

مشاور وزیر کار خاطرنشان ساخت: امروز ناهنجاری‌ها در جامعه کولاک می‌کند، فضای مجازی به همان‌انداز که مثبت است، خطر هم دارد و همه مرزها را برداشته و همه جا را درنوردیده، ما باید نسبت به تربیت فرزندانمان حساسیت داشته باشیم و لازم است که از تریبون‌های نماز جمعه استفاده شود و برای آگاه‌سازی مردم نسبت به این ناهنجاری‌ها و خطرات ترویج آن در جامعه تلاش کنیم

 وی به فعالیت‌های سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی امروز با پنج میلیون و ۲۰۰ هزار نفر افراد تحت پوشش در حال فعالیت است و خوشخبتانه مردم تا به الان حمایت بسیار خوبی از افراد تحت پوشش این سازمان داشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.