علی رغم توطئه ها و دسیسه های دشمنان‌اسلام و دست نشانده های آنها در منطقه مبنی بر ایجاد رعب و وحشت در زوار و احتمال حملات تروریستی ،این موارد نتوانسته اندکی تردید به عشق حضور در راهپیمایی اربعین و زیارت‌امام حسین‌علیه السلام‌ایجاد کند از این رو باید گفت افزایش جمعیت زائر در چنین فضایی اتفاقی است که ویژگی آن‌ناامید کردن دشمن و زنده نگاه داشتن اهداف عزت طلبانه عاشورای حسینی است.

افزایش جمعیت زائران کربلا باعث ناامید کردن دشمن و زنده نگاه داشتن اهداف عاشورای حسینی است

قدس آنلاین- مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت علیهم السلام‌ با بیان اینکه آستان قدس نه تنها درایران بلکه حریم معنوی امام رضا علیه السلام را در مسیر نجف به کربلا نیز وارد کرده تا زائران از فیض معنوی بیشتری برخوردار باشند گفت: حضور آستان قدس در مراسم راهپیمایی اربعین بسیار حائز اهمیت است چرا که نام مبارک امام رضا علیه السلام و آنچه به این آستان متبرک تعلق دارد بر معرفت افزایی و نورانیت بیشتر زوار می افزاید.
بنی فاطمه در پاسخ به این سوال که به نظر شما اتفاق ویژه این اربعین چیست تصریح کرد: برگزاری مراسم اربعین سراسر برکت و اتفاق ویژه است اما آنچه نمود ویژگی این مراسم معنوی و روحانی را به خوبی نمودار میکند افزایش جمعیت امسال نسبت به سالهای گذشته است. جمعیت چند ده میلیونی مشتاقی که سال به سال برآن افزوده میشود اتفاق ویژه ای است که فقط میتواند در عشق به آستان امام حسین و آل الله مشاهده شود.
وی در این‌باره افزود: علی رغم توطئه ها و دسیسه های دشمنان‌اسلام و دست نشانده های آنها در منطقه مبنی بر ایجاد رعب و وحشت در زوار و احتمال حملات تروریستی، این موارد نتوانسته اندکی تردید به عشق حضور در راهپیمایی اربعین و زیارت‌امام حسین‌علیه السلام‌ایجاد کند از این رو باید گفت افزایش جمعیت زائر در چنین فضایی اتفاقی است که ویژگی آن‌ناامید کردن دشمن و زنده نگاه داشتن اهداف عزت طلبانه عاشورای حسینی است.
مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت در پایان با اشاره به نقش تاثیر گذار آستان قدس در توجه به تعمیم معرفت و نورانیت اربعین و حماسه حسینی به سایر ایام گفت: خدا را شاکر هستیم که آستان قدس رضوی از امکانات ویژه‌ای برای اشاعه فرهنگ حسینی و رضوی برخوردار است. تلاش های تولیت محترم آستان قدس رضوی قابل تقدیر است و می تواند منجر به اتفاق های خوبی در افزایش عشق مردم به امامت و ولایت شود از این رو توصیه میشود آستان قدس رضوی با به کار گیری امکانات فرهنگی و مذهبی و همکاری با  کارشناسان  دینی و توجه به هیات مذهبی مراسم نورانی و معرفت افزای اربعین را به تمام سال تعمیم دهد تا شور و حال حسینی و توجه به آرمانهای ظلم ستیزی امام حسین علیه السلام در طول سال زنده، پاینده و مورد توجه آحاد مردم بخصوص نوجوانان و جوانان میهن اسلامی قرار داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.