گیلان- رئیس پارک علم و فناوری گیلان در جمع شرکت‌های فناوری گیلان به‌ضرورت تجاری‌سازی واحدهای فناوری با بهره‌گیری از ارتباطات سایر دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: شرکت‌های فناوری محصولات قابل‌ارائه خود را معرفی کنند.

لزوم تجاری‌سازی واحدهای فناوری با بهره‌گیری از ارتباطات سایر دستگاه‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ،مجید متقی طلب ادر نشست مدیران شرکت‌های فناوری گیلان در رشت با اعلام اینکه حدود ۲۹۰ واحد، هسته و مرکز فناوری در پارک علم و فناوری گیلان وجود دارند، اظهار کرد: تمام تلاش پارک علم و فناوری گیلان توسعه واحدهای فناوری اقتصادمحور هستند.

وی با اشاره به هفته پژوهش و فن بازار در پارک علم و فناوری گیلان، افزود: امسال هم در استان و هم در کشور اجرای برگزاری هفته پژوهش و فن بازار بر عهده پارک علم و فناوری گیلان است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با تاکید بر تجاری‌سازی محصولات واحدهای فناوری با بهره‌گیری از ارتباطات با سایر دستگاه‌ها گفت: آنچه در توان پارک است تماماً در حال انجام است و تعطیل‌بردار هم نیستیم و معتقدیم که کشور نیازمند به حضور دلسوزان و فرهیختگان علم و فناوری دارد.

متقی طلب با اشاره به زورگویی‌های استکبار جهانی و گردنکشی‌های غیرمنطقی آن‌ها خاطرنشان کرد: به تحریم و زانو درآوردن ملت ایران امکان ندارد چون کشور ایران از استعدادهای بالایی درزمینهٔ علوم و فنون همچون واحدهای فناوری فعال گیلان برخوردار هست.

وی با تاکید بر اینکه کارهای خوب واحدهای فناوری باید برای همه عرضه و ارائه شود، گفت: باید محصولات قابل‌ارائه واحدهای فناوری معرفی شود و در مجامع بالاتر حضور پیدا کنند تا بتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان حضور واحدهای فناوری در نشست‌های تعاملی را یکی از پیش‌شرط‌های موفقیت و فائق آمدن بر مشکلات برشمرد و گفت: تا حضور همه‌ی واحدهای فناوری نباشد نمی‌توان بر روی استعدادهای نهفته پارک حساب باز کرد.

متقی طلب بابیان اینکه هیچ‌چیز محرمانه‌ای از سوی پارک برای شرکت‌های فناوری گیلان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هر اطلاعاتی که موردنیاز شرکت‌های باشد و مدیران آن‌ها جویای حل مشکل و ارائه راهکار باشند یقیناً پارک علم و فناوری در اختیار آن‌ها خواهد بود.

وی بابیان اینکه میزان و نحوه درآمدها و هزینه‌های شرکت‌ها باخبر است، گفت: شرکت‌های به دلایلی که خود می‌دانند سطح درآمد خود را مطرح نمی‌کنند و این هم به ضرر آن‌ها و هم به ضرر پارک علم و فناوری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.