سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی از پیروزی برابر ناپولی در هر دو بازی رفت و برگشت ابراز شگفتی کرد.

گواردیولا: ناپولی در ۲۰ دقیقه اول اجازه فکر کردن به ما نداد/ پیروزی شگفت انگیزی بود

به گزارش قدس آنلاین، سیتی که در دیدار رفت در اتحاد ناپولی را ۲-۱ شکست داده بود، امشب در سن پائولو هم علی رغم اینکه در ابتدا با یک گل عقب افتاد، در نهایت توانست به یک پیروزی شیرین برسد.

گواردیولا در پایان بازی گفت: شکست دادن ناپولی، دو بار در دو هفته، دستاورد شگفت انگیزی است. آنها احتمالا بهترین تیمی هستند که من در دوران مربیگری ام مقابل شان قرار گرفتم. ما تلاش کردیم تا سمت چپ آنها را از کار بیندازیم؛ اما آنها به گل اول رسیدند و خیلی قوی ظاهر شدند. آنها برای ۲۰ دقیقه ما را سلاخی کردند. من از شیوه واکنش مان خوشحالم؛ به ویژه بعد از اینکه بازی ۲-۲ شد. برناردو سیلوا به خوبی توپ را حفظ کرد و آن را به گردش در آورد.

وی ادامه داد: من احساس غرور می کنم، زیرا تیمی که شکست دادیم را خیلی خوب می شناسم. من عاشق ناپولی هستم. با شیوه پاسکاری کوتاه شان، آنها در ۲۰ دقیقه ابتدایی فرصت فکر کردن به ما ندادند. ما جسارت بازی کردن نداشتیم.

سرمربی منچستر سیتی تاکید کرد: سیتی و ناپولی تیم های بسیار شبیه هم هستند. ما دوست داریم حفظ توپ و پرس کنیم. بنابراین، هر تیمی که بهتر این کار را انجام می داد، حریف را به دردسر می انداخت. من از شیوه بازی مان بعد از اینکه بازی ۲-۲ مساوی شد، راضی هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.