کرج- معاون امور فرهنگی وجوانان اداره کل ورزش وجوانان البرز با اشاره به آخرین سرنوشت جدایی حوزه جوانان از وزارت ورزش گفت: تا آنجا که اطلاع دارم در این خصوص ۳ پیشنهاد مطرح است.

ارائه ۳ پیشنهاد برای جدایی حوزه جوانان از وزارت ورزش

 قدرت الله شمیرانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: یک پیشنهاد آن است که حوزه جوانان به عنوان یکی از معاونت های ریاست جمهوری فعالیت کند.

وی ادامه داد: ایجاد سازمان ملی جوانان و سوم ایجاد سازمانی مستقل در زیر مجموعه وزارت ورزش نیز دیگر پیشنهادهایی است که در این خصوص مطرح شده است.

شمیرانی با تاکید براینکه هنوز تصمیمی مبنی برای جدایی جوانان از ورزش اتخاذ نشده است گفت: تا زمانی که دولت ومجلس به جمع بندی نرسند حوزه جوانان در کنار ورزش به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

معاون امور فرهنگی وجوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز در ادامه به ارزیابی تعامل دستگاه های مرتبط با حوزه جوانان در این استان پرداخت و گفت: برآیند همکاری ارگان های مرتبط با حوزه جوانان در البرز با شرایط آرمانی فاصله دارد.

شمیرانی افزود: در این راستا و برای رسیدن به نقطه ایده آل نیاز به ظرفیت های قانونی بیشتری است.

وی با بیان اینکه باید در قانون ششم توسعه وظایف قانونی دستگاه ها نسبت به حوزه جوانان به صراحت مشخص شود گفت: در این خصوص لازم است تا الحاقیه وتبصره هایی از سوی مجلس به تصویب برسد تا در بودجه سنواتی دستگاه ها مباحث مرتبط با جوانان دیده شود.

شمیرانی در ادامه تصریح کرد: معتقدم باید از طریق شورای عالی جوانان در کشور و در ادامه شورای عالی استان ها دستگاه ها در خصوص عمل به وظایف ذاتی خود در قبال جوانان بسیج شوند تا نتایج بهتری حاصل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.