کرج -اعضای کمیسون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر کرج با لایحه اختصاص مبلغ ۴ میلیارد ریال به منظور تجلیل از نخبگان موافقت کردند.

اختصاص مبلغ ۴ میلیارد ریال جهت تجلیل از نخبگان و مدال آوران کرج

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، نهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج پیش از ظهر دوشنبه تشکیل شد.

اختصاص ۴ میلیارد ریال به منظور تجلیل از نخبگان و مدال آوران، یکی از لوایحی بود که در این جلسه مطرح شد و اعضای کمیسیون بودجه موافقت خود را با افزودن این قید که دستورالعمل آیین نامه چگونگی تشویق و تجلیل نخبگان در دستور جلسه شورا  بررسی و تصویب شود، اعلام کردند.

مهدی حاجی قاسمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج در این خصوص گفت: بهتر است این اعتبار در جهت توسعه اماکن ورزشی هزینه شود و به نظر می رسد در این صورت مثمر ثمرتر خواهد بود.

عباس زارع، دیگر عضو شورای شهر کرج نیز افزود: توسعه فرهنگ و ورزش به هر شکلی که صورت بگیرد، موجب تشویق و قهرمان پروری خواهد شد، به همین دلیل کلیت این لایحه باید اجرایی شود.

فرج الله ایلیات، عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج نیز با بیان اینکه بیشتر ورزشکاران و نخبگان ما با مشکل اشتغال روبرو هستند، گفت: اگر بتوانیم در حوزه سرمایه انسانی از ردیف بودجه پیش بینی شده، نسبت به جذب آنان اقدام و ماهانه از همین  محل حقوق دریافت نمایند بهتر خواهد بود.

در پایان بررسی، این لایحه با قیدِ نحوه دستورالعمل چگونگی تشویق و تجلیل نخبگان، به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.