کرج- نماینده مردم کرج، فردیس واشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی ۳ ساله برای اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز تعیین شده است گفت: تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد مصوبات دولت در این سفر عملیاتی شده است.

۴۰ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز اجرایی شده است

عزیز اکبریان در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح سه شنبه برگزار شد در پاسخ به خبرنگار قدس آنلاین مبنی بر آخرین وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز اظهارکرد: برخی مصوبات فرایند اجرایی خود را پیش گرفته اند وبرخی نیز هنوز شروع نشده است که امیدوارم در سال جاری شاهد اجرایی شدن تمام آنها باشیم.

وی افزود: کمتر از یکسال از سفر دولت به البرز می گذرد وبخشی از پروژه ها قرار است در بازه زمانی ۳ ساله اجرا شوند لذا امیدواریم این اتفاق تسریع شود و همه آنچه که در این سفر مصوب شده است اجرایی شود.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه ۶۰ درصد باقیمانده مبادله هایی که در لحاظ قانونی صورت بگیرد انجام نشده است که ضرورت دارد تسریع شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص زمان تشکیل هیئت حل اختلاف شوراها گفت: هیئت های حل اختلاف در زمان مقتضی وبراساس نیاز شکل می گیرد.

اکبریان تصریح کرد:در صورت بروز اختلاف میان شوراها و رد مصوبات توسط فرمانداری واصرار شورا و یا به خواست نهادهای امنیتی در خصوص تخلف اعضای شورا این هیئت حل اختلاف شکل می گیرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.