کرج- مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با دفاع از تقسیم ساختار اداری ورزش وجوانان کرج به دو حوزه شرق وغرب گفت: به استثنای تهران کرج اولین کلانشهری در کشور است که دارای ۲ اداره ورزش وجوانان خواهد بود.

کرج اولین کلانشهر دارای ۲ اداره ورزش وجوانان در کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امیر غفرانی که شامگاه دوشنبه به شکل تلفنی با برنامه موج ورزش رادیو البرز گفتگو می کرد افزود: تلاش ۸ ماهه این اداره کل و حمایت وزارت ورزش منجر به اخذ مجوز از سازمان امور استخدامی کشور و برنامه و بودجه شد وبه طور قطع این اقدام می تواندمنجر به افزایش کارایی اداره ورزش در کرج شود.

وی با بیان اینکه یک اداره به تنهایی پاسخگوی مطالبات فراوان جامعه شهر میلیونی کرج نبود گفت: در این خصوص افزایش نیرویی نخواهیم داشت و با کاهش نیروهای ستادی استان، اداره ورزش غرب کرج شکل خواهد گرفت.

غفرانی تصریح کرد: اداره کل ورزش وجوانان در این سالها نه تنها افزایش نیرویی نداشته بلکه کاهش را هم به دلیل بازنشستگی وبرخی موارد دیگر داشته است ودر ارتباط با شکل گیری اداره غرب کرج هم جذب نیرویی مدنظر نیست.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز به تصویب چارت اداری شهرستان فردیس پس از ۶ سال اشاره کرد و گفت: این شهر پرجمعیت استان نیز می تواند در سایه شکل گیری ساختار اداری متناسب خود خدمات دهی بهتری به شهروندان داشته باشد.

وی در پایان به شرایط شهرهای اقماری کرج اشاره کرد و گفت: ۲ شهر تابعه و6 منطقه شهری کرج به هر کدام ازحوزه های غرب و شرق واگذار شده ضمن آنکه تلاش می کنیم برای ایجاد ساختار اداری مناسب در این شهرها نیز اقدام کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.