کرج- رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان کرج با بیان اینکه ورزش این شهر به عنوان مرکز استان البرز هویت پیدا کرده است گفت: با تلاش های صورت گرفته اداره ورزش وجوانان کرج دیگربه دید یک پارکینگ عمومی از سوی مردم نگریسته نمی شود.

ورزش کلانشهر کرج دیگر یک پارکینگ عمومی نیست

رستم کلهر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: پس از شکل گیری استان البرز وعدم مشخص بودن چارت وهویت شهرستان کرج شاهد تنزل وجهه اداره این شهر به یک پارکینگ بودیم به نحوی که مردم در مرکز شهر فضای محیطی این اداره را به عنوان محلی برای پارک خودروهای خود می شناختند.

وی افزود: خوشبختانه در ۲ سال اخیر روند حرکتی ورزش کرج با حمایت های اداره کل ورزش وجوانان البرز صعودی بوده وما امروز در شهر کرج ساختاری منسجم برای رسیدگی به امورات ورزش وجوانان داریم.

کلهر از فعالیت ۳۷ هیئت ورزشی در کرج خبرداد وگفت: در سال گذشته بیش از ۲ونیم میلیارد تومان درآمد فضاهای ورزشی کرج بوده در حالی که تنها ۵۰ میلیون تومان به این شهرستان تزریق شده است.

رییس اداره ورزش وجوانان کرج به تصمیم اتخاذ شده اخیر مبنی بر تقسیم این اداره به دو بخش شرقی وغربی اشاره کرد و گفت: در این خصوص و در جایگاه یک مسئول تابع تصمیم مدیران بالادستی خود هستم اما به عنوان یک کارشناس مدیریت معتقدم می شد به جای آن، پست های جدید تعریف شده به شهرهای اقماری کرج از جمله گرمدره و کمالشهر تعلق می گرفت.

کلهر تصریح کرد: در اجرای این تصمیم بازهم فلسفه وجودی فعالیت حوزه ورزش وجوانان درشهرهای تابعه کرج حل نشده ومغفول مانده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه کرج با سرانه کمتر از ۳۰ سانتی متر ضعیف ترین شهر کشور است گفت: جامعه ورزش بیش از آنکه برنامه ریز باشد مطالبه گر است و همین نگاه ورویکرد این قشر را دچار مشکل کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.