زاهدان- نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: ملت ایران در جریان وقوع زلزله اخیر کرمانشاه بار دیگر اوج وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

ملت ایران در جریان زلزله کرمانشاه اوج وحدت را به نمایش گذاشتند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: حضرت محمد(ص) نماد و عامل وحدت مذاهب است و همه مسلمانان باید با تکیه بر سیره ایشان در راستای وحدت گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن جمع زیادی از هموطنان در زلزله غرب کشور، گفت: ملت ایران در جریان وقوع زلزله اخیر کرمانشاه بار دیگر اوج وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: مردم نقاط مختلف کشور در جریان این حادثه دردناک خود را در غم مردم کرمانشاه شریک دانستند و موجی از اندوه سراسر کشور را فرا گرفت؛ هر یک از مردم هر آنچه در توان داشتند را برای کمک به زلزله‌زدگان ارسال کردند و این روند همچنان ادامه دارد و جا دارد از این روحیه انسانی تقدیر شود.

آیت‌الله سلیمانی خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های مختلف نیز در جریان امدادرسانی به زلزله‌زدگان تلاش زیادی داشتند و اکثر مسئولان ارشد کشور از نزدیک روند امدادرسانی را مدیریت می‌کردند که این اقدامات جای تقدیر دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: امیدوارم تلاش مسئولان برای برقراری نظم در روند امدادرسانی بیشتر شود چرا که پس از اسکان موقت زلزله‌زدگان مسایل اصلی برای زندگی آنها در زمستان مطرح است. مسئولان باید تلاش کنند زلزله‌زدگان زمستان را با کمترین مشقت سپری کنند.

وی با تاکید بر اینکه  خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه باید تداوم داشته باشد، افزود: امر خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان باید تسریع شود و همه مسئولان باید با فوریت به کمک آسیب‌دیدگان بشتابند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.