مشهد- سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از آماده سازی و تحویل دومین محموله کمک رسانی خراسان رضوی به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

آماده سازی دومین محموله کمک رسانی به مناطق زلزله زده در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی محمودی گفت: در این محموله که به هلال احمر استان تحویل داده شده در حدود ۲ تریلی اقلام ضروری شامل پتو، البسه، ۱۰ تن برنج و ... از اموال تملیکی استان است.

گفتنی است؛ نخستین محموله کمک ها از خراسان رضوی که کمک های مردمی بوده شامل چهار هزار و ۴۹۳ تخته پتو، ۳۶ هزار و ۳۰۰ کنسرو لوبیاچیتی، ۱۳ هزار و ۱۰۴ کنسرو تن ماهی، ۲۳ هزار و ۴۰۰ قوطی کنسرو عدس و بادمجان و خوراک مرغ و دو هزار و ۱۰۰ آبمعدنی بزرگ و برخی اقلام متفرقه ضروری دیگر در قالب ۷ دستگاه تریلر و خودرو کامیون به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر خراسان رضوی مردم نوعدوست و مهربان استان برای کمک به زلزله زدگان می توانند با واریز وجه نقد به شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه، ‌ مسکن، ‌ دی، تجارت، ‌ سپه، پارسیان، شهر، ‌ آینده و رسالت، همچنین از طریق تلفن همراه با شماره گیری کدهای #۳*۳* و #۷۴۱*۳*۱۱۲*و یا واریز وجه نقد به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ بانک ملت هلال احمر اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.