زنجان-رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از اجرای ۱۶۵ پروژه محرومیت‌زدائی در استان زنجان خبر داد.

اجرای ۱۶۵ پروژه محرومیت زدائی در استان زنجان

به گزارش قدس آنلاین،  فرهاد امندی ظهر دوشنبه  در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بسیج سازندگی اهدافی را در سرلوحه برنامه‌های خود را دارد که در قالب برنامه ریزی‌های پنج ساله و یک ساله انجام می‌دهد، افزود: این نیرو برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی لازم را دارد. 

وی  از اجرای ۱۶۵ پروژه محرومیت‌زدائی در استان زنجان خبر داد و گفت:  بیش از ۲۷ پروژه مرمتی هم در سال گذشته در استان زنجان اجراشده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: ارتقای فرهنگ و روحیه جهادی اولویت اول این سازمان است که در این زمینه برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌شود.

امندی تأکید کرد: در بخش کشاورزی باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه استفاده کرد و برای صنایع تبدیلی با توجه به پتانسیل‌های هر شهرستان یک یا دو محصول را به‌عنوان قطب آن شهرستان معرفی می‌کنیم.

وی افزود: لازمه نهادینه شدن روحیه و فرهنگ جهادی حمایت و هدایت مسئولان از پتانسیل‌ها و ظرفیت جوانان است. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ابراز کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی تسهیلات بانکی ارائه می‌دهد تا در بحث اشتغال مفید واقع شود و طی سال جاری تسهیلات زیادی را پرداخت کرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.