بجنورد- معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری گفت: مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از زیرساخت های خوبی برخوردار است و تلاشهای صورت گرفته قابل قبول است.

مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از زیرساخت های خوبی برخوردار است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین دکتر فریبرز سجادی در بازدید از این مجتمع از خوابگاه تازه تاسیس ساریگل و آشپزخانه نیمه صنعتی این مجتمع که هر دو پروژه با حمایت های خوب صندوق رفاه به رشد قابل قبولی در جهت ارائه خدمات به دانشجویان رسیده اند دیدن کرد.

همچنین بازدید از سایر اماکن مجتمع از قبیل سلف سرویس ها، سالن های ورزشی و زمین چمن، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، سالن همایش ۱۰۰۰ نفری مهرگان و  ساختمان های آموزشی و پژوهشی از دیگر بخش های برنامه حضور معاون امور دانشجویی صندوق رفاه بود.

سجادی از وضعیت کلی مجتمع ابراز خرسندی کردند و تلاشهای صورت گرفته را مثال زدنی عنوان کردند.

وی افزود: حمایت های بیشتر از این مجتمع را در برنامه های آتی صندوق رفاه دانشجویان قرار خواهیم داد.

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین نیز ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از حضور معاون امور دانشجویان صندوق رفاه و هیات همراه افزود: امیدواریم بتوانیم با حمایت های صندوق رفاه دانشجویی در بهبود کیفیت خدمات رفاهی دانشجویان این مجتمع موثر باشیم .

حیدری با اشاره به بهره گیری این مجتمع از ظرفیت خیرین در حوزه خوابگاه سازی افزود: با حمایت خیرین توانسته ایم پروژه احداث خوابگاه خیرساز دختران را با متراژ ۲۲۰۰ متر مربع، ظرفیت ۲۰۰  نفر و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال شروع کنیم که تاکنون حدود ۷ میلیارد ریال اعتبار از محل کمک خیرین جذب شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با حمایت های صندوق رفاه و با توجه به ضرورت ایجاد خوابگاه برای دختران، در سال جاری شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه خوابگاهی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.