رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلامی(ص) ورود یک صهیونیست به مسجد نبوی را به مثابه ارادت آل سعود به صهیونیستها دانست.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن به مناسبت ولادت پیامبر اعظم(ص) گفت: بشریت در بسیاری از اعمال و رفتارهایش به دور از ارزش های ایمانی درست حرکت می کند و البته اشتباه می کند. برای اینکه درست حرکت کنیم باید خط مشی انبیاء و خاتم پیامبران محمد(ص) و اهل بیت ایشان را دنبال کنیم. در واقع نجات و رهایی بشریت امروز در بازگشت به انبیاء و به ویژه سیره رسول گرامی اسلام(ص) است.

وی با بیان اینکه؛ ملت یمن سالروز این ولادت با سعادت را با وجود ادامه حملات ددمنشانه و محاصره ظالمانه گرامی می دارد، افزود: برای تقویت پیوند با نبی اعظم اسلام(ص) باید منزلت و جایگاه پیامبر نزد خداوند و درجه ایمانش را بشناسیم. شناخت پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان ما را به خدا متصل می سازد.

رهبر انصارالله یمن بیان کرد: فاصله زمانی زیاد میان ما و رسول مکرم اسلام مواردی از تحریف در سیره ایشان را به دنبال داشته و به این سیره ضربه زده است. چنانچه دشمنان اسلام از بسیاری از روایات نادرست برای ضربه زدن به رسول گرامی اسلام بهره برده اند، مثلا تکفیری ها از این روایات نادرست نهایت استفاده را برده و وجهه اسلام را تخریب کرده اند.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: جنگ نرم با هدف تاثیری گذاری بر فرهنگ و آداب اسلامی علیه ما ایجاد شده است. تکفیری ها با کج فهمی از رابطه مردم با رسول خدا و امامان، همه آثار آن را در مدینه و مکه از بین برده و هر گونه بزرگداشت برای ایشان را شرک دانستند.

وی در ادامه جنایت انفجار مسجدی در سیناء را محکوم کرد و گفت: این جنایت را اقدامی از جانب آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مصر می دانیم. از سویی؛ به محور مقاومت پیروزی در سوریه و عراق را تبریک گفته و از این پیروزی امت اسلامی حمایت می کنیم.

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: شدیدا اقدام رژیم سعودی در تقویت دوستی با اسرائیل غاصب از طریق هتک حرمت مسجد شریف نبوی و ورود یکی از صهیونیستها به این مسجد را محکوم می کنیم. ورود یک صهیونیست به مسجد نبوی عرض ارادت سعودی ها به صهیونیستها و توهین به ساحت مقدس رسول الله(ص) است.

عبدالملک الحوثی بیان کرد: سعودی ها به دنبال انتقام گیری از شکست های متوالی شان در سوریه و عراق با تشدید اقدامات ددمنشانه خود در یمن هستند. ملت ما باید آماده مقابله با تشدید تحرکات آتی سعودی ها باشند و از خداوند می خواهیم که ملت ما را در این رویارویی پیروز گرداند.

منبع: المسيرة

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.