کرج- شهر کرج به واسطه برگزاری مسابقات بین المللی کشتی روزهای شلوغی را سپری می کند به نحوی که این شهر در مرکزیت البرز در کمتر از ۳ روز میزبان ۲ رویداد بین المللی خواهد بود.

میزبانی البرز از ۲ رویداد بین المللی کشتی در کمتر از ۳ روز

به گزارش قدس آنلاین، پس از برگزاری مسابقات کشتی بین المللی روز جهانی کودک این استان از روز سه شنبه میزبان مسابقات بین المللی جام شاهد خواهد بود.

میزبانی از ۲ رویداد مهم بین المللی کشتی در یک بازه زمانی ۳ روزه شاید در ادوار گذشته تنها در پایتخت کشورمان اتفاق افتاده باشد اما دیگر شهرهای کشور چنین تجربه ای را نداشته اند و حال کرج به عنوان پیشتاز این اتفاق در سطح کشور خود را مطرح کرده است.

رییس هیئت کشتی استان البرز در این ارتباط به خبرنگار قدس آنلاین گفت: برگزاری مسابقات کشتی آزادوفرنگی جوانان کشور مقدمه ای شد تا در ادامه میزبانی ۲ رویداد بین المللی کشتی به البرز واگذار شود.

حمید یاری افزود: از روز سه شنبه تا شنبه هفته جاری میزبانی نونهالان کشتی گیر کشورهای مختلف بودیم و از روز سه شنبه نیز پذیرای کشتی گیران نام آشنا و مدعی کشورهای صاحب کشتی از سراسر دنیا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون نارضایتی از نحوه برگزاری مسابقات به ما منعکس نشده است گفت: هم در مسابقات قهرمانی کشور جوانان و هم در جام کودک تیم ها رضایت مناسبی از میزبانی کرج داشتند و امیدوارم این اتفاق در جام شاهد نیز تکرار شود.

وی در خصوص زمان برگزاری جام شاهد گفت: سیزدهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جوانان جام شاهد روزهای ۷ و ۸ آذرماه در کشتی فرنگی و روزهای ۱۰ و ۱۱ آذرماه در کشتی آزاد به میزبانی سالن انقلاب شهر کرج برگزار می شود.

یاری به اسامی کشورهای خارجی شرکت کننده در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: در کشتی فرنگی روسیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، قرقیزستان، ترکیه، سوریه، لبنان وتیم های ملی کشورمان حضور دارند ودر کشتی آزاد روسیه، آذربایجان، ترکیه، اوکراین، ارمنستان، قزاقستان، بلاروس، نیجریه، سوریه به البرز آمده اند.

رییس هیئت کشتی البرز با تاکید براینکه تمام تلاش خود را برای برگزاری شایسته این مسابقات خواهیم کرد گفت: برگزاری این مسابقات توان وظرفیت بالای البرز را به نمایش گذاشت و امیدوارم در سال های آینده وبا افتتاح سالن ۶ هزار نفری کرج شاهد میزبانی های معتبرتر در کرج باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.