بجنورد- معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از رشد ۶۵ درصدی تعویض کنتورهای خراب در ۸ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته در استان خبر داد.

رشد ۶۵درصدی تعویض کنتورهای خراب آب در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، محمدرضا شیردل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۳۴۸ فقره کنتور خراب در استان تعویض شده در حالیکه این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۶۳۳ فقره کنتور بوده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۲۲۴ فقره کنتور خراب در شهرستان بجنورد، ۶۴۰ فقره در شهرستان شیروان، ۴۰۷ فقره در شهرستان اسفراین، ۳۱۰ فقره درشهرستان جاجرم، ۲۸۹ فقره در شهرستان مانه و سملقان، ۱۴۰ فقره درشهرستان فاروج ، ۲۵۸ فقره درشهرستان گرمه و ۶۰ فقره در شهرستان راز و جرگلان تعویض شده است.

وی اعتبار صرف شده برای تعویض کنتورهای خراب را ۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال برشمرد و افزود: تعداد کنتور های خراب بصورت روزانه و با توجه به قرائت کنتور ها در حال افزایش است و تعویض کنتور ها نیز کاری دائمی و مستمر می باشد و در حال حاضر تعداد کنتور های خراب آب مشترکین  ۳ هزار و ۸۱۱ کنتور است که با توجه به اعتبارات و برنامه ریزی های انجام شده تعویض خواهند شد.

شیردل خاطرنشان کرد: این خدمت موجب افزایش رضایتمندی مشترکان و شهروندان شده و برای تعویض این کنتورها بهایی از مشترک دریافت نمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.