سرمربی تیم فوتبال چلسی بخاطر اخراج از کنار زمین عذرخواهی کرد.

آنتونیو کونته بخاطر اخراج از کنار زمین عذرخواهی کرد

به گزارش قدس آنلاین، کونته که به تصمیم داور در مورد اعلام کرنر در بازی شب گذشته مقابل سوانزی اعتراض داشت، این اعتراض را به شدیدترین شکل ممکن نشان داد تا داور او را به سمت جایگاه تماشاگران هدایت کند. با این حال او در کنفرانس خبری پس از بازی،  عنوان کرد که از اقدام خود پشیمان است و از داور عذرخواهی کرد.

او در این باره گفت: پس از بازی فکر می‌کنم طبیعی باشد که از اتفاقات داخل زمین عذرخواهی کنیم. در طول نیمه اول دیدیم که بازیکنان سوانسی وقت کشی می‌کردند. این را چند بار به داور چهارم گفتم. به علاوه تغییری نیز در نیمه اول ندیدم. از این شرایط عصبانی بودم. تلاش کردم این را به خود داور بگویم که او چنین تصمیمی گرفت. تکرار می‌کنم: برای کاری که کردم عذرخواهی می‌کنم. من عصبانی بودم. مطمئنا اشتباه کرده ام.

سرمربی چلسی ادامه داد: حریف وقت کشی می‌کرد و از این جهت عصبانی بودم. این را هم به داور چهارم گفتم و هم فریاد زدم. اولین بار نبود که اینطور می‌شد. چندین بار این اتفاق تکرار شد و به همین خاطر داور چهارم کنترل خود را از دست داد؛ ولی باز هم می‌گویم که مقصر من بودم نه داور چهارم. به خاطر کارم عذرخواهی می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.