اهواز_ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هلال احمر در زمینه محرومیت زدایی حضور فعالی دارد و همواره پای ثابت محرومیت‌زدایی حوزه حاشیه نشینی و حاشیه های شهر بوده که کار خوب و اثرگذار و موفقی بوده است.

هلال احمر در شهرستان ملاثانی مستقر شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام قربانعلی سعادت نیا روز شنبه در آئین افتتاحیه ساختمان جمعیت هلال‌احمر شهرستان باوی در ملاثانی اظهار داشت: هلال احمر ظرفیت‌های خوبی برای خدمت به مردم دارد و طرح خادم در زمینه بلایای طبیعی یکی از این ظرفیت‌ها است.

وی با اشاره به قرارداشتن شهرستان باوی در کنار رودخانه کارون و عبور جاده ترانزیتی از دل شهر، افزود: با توجه به وجود رودخانه و احتمال سیلاب و جاده‌ای که حالت ترانزیتی دارد و احتمال وقوع حوادث نیاز به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای می‌تواند یکی از دغدغه‌های مردم این شهرستان باشد. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: هلال احمر در حوزه آسیب‌های اجتماعی برای واکسینه کردن مردم در برابر تهاجم فرهنگی اثرگذار و تاکنون در این زمینه منشأ خیر و برکت برای جامعه بوده است.

سعادت‌نیا گفت: هلال احمر در زمینه محرومیت زدایی حضور فعالی دارد و همواره پای ثابت محرومیت‌زدایی حوزه حاشیه نشینی و حاشیه های شهر بوده که کار خوب و اثرگذار و موفقی بوده است.

تاسیس هلال احمر نیاز حیاتی؛ ضرورت هشیاری در برابر بحران‌ها 

همچنین حیدر کاظمی در این آئین با اشاره مجاورت شهرستان باوی و روستاهای آن با رودخانه کارون و کرخه و سیلاب فروردین ماه 95 و انجام اقدامات پیشگیرانه در این شهرستان، افزود: بسیاری از روستاهای باوی با احداث سیل بند از خطر سیلاب مصون ماندند.

فرماندار باوی با بیان اینکه هیچ سازمان و منطقه‌ای نیست که از بحران مصون باشد، تصریح کرد: حضور هلال احمر در این شهرستان ضروری و حیاتی بود و هلال احمر در بسیاری از مسایل می‌تواند به ما کمک کند و هر کمک و حمایتی نیاز باشد از هلال احمر صورت می‌گیرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.