بجنورد- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد از امحاء ۳ هزار و ٩٠٠ حلقه سی دی فیلم‌های مستهجن و کپی غیرمجاز در استان خبر داد.

۳۹۰۰ سی دی غیرمجاز در بجنورد امحاء شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ علی اصغر نودهی گفت: با توجه به نقش نظارتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر فروشگاههای محصولات سمعی و بصری در پی بازدیدهای به عمل آمده  از ٨ فروشگاه عرضه محصولات سمعی و بصری در بجنورد که با همکاری اداره نظارت بر اماکن شهرستان انجام گرفت  سه هزار و ٩٠٠ حلقه سی دی فیلم و کپی و بازی های رایانه ای غیرمجاز کشف و با دستور مقامات قضایی  امحاء و نابود شد.

وی از مراکز و فروشگاههای عرضه محصولات سمعی وبصری تقاضا کرد تا از عرضه محصولات بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خودداری نمایند در غیر اینصورت با آنان مطابق قانون برخورد و از فعالیت آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی از والدین خواست تا در زمان خرید و تهیه بازیهای رایانه ای به آرم بنیاد ملی بازیهای رایانه ای کشور دقت نظر کنند.

نودهی خاطرنشان کرد: اولین اقدام در این حوزه فرهنگ سازی و عدم خرید این محصولات توسط مردم است و همچنین باید اقدامات فنی بازدارنده با استفاده از تکنولوژی نوین در این حوزه احصاء شود؛ این اقدامات در کنار هم باعث خواهد شد آسیب در جامعه کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.