اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: بیش از ۲۰ تن انواع مواد مخدر در ۸ ماهه سال جاری کشف شده که رکورد خوبی در کشفیات استان بوده است.

کشف بیش از ۲۰ تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار مهدی معصوم بیگی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به ارایه گزارشی از عملکرد  ۸ ماهه نیروی انتظامی استان اصفهان پرداخت و اظهارکرد: در این مدت شاهد ۲۱ درصد کاهش وقوع قتل، کاهش ۴۰ درصدی سرقت مسلحانه، کاهش ۴۶ درصدی آدم ربایی، کاهش ۱۳ درصدی سرقت مغازه، کاهش ۲ درصدی سرقت خودرو و کاهش ۴ درصدی جیب بری بوده ایم.

وی تصریح کرد: البته در برخی سرقت ها با افزایش آمار رو به رو بوده ایم که از جمله آنهات می توان به افزایش ۸ درصدی سرقت موتورسیکلت، افزایش ۶ درصدی سرقت لوازم داخل خودرو و افزایش ۱۰ درصدی  کیف قاپی اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در سال جاری ۱۲۰ باند سرقت شناسایی و با آنها برخوردهای قانونی انجام شد، گفت: بیشترین باندهای سرقت، مربوط به سرقت از منزل و مغازه بود.

وی در ادامه از شناسایی و انهدام ۱۸ باند سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان خبر داد و افزود: کشف علمی جرایم به روش آزمایشگاهی ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: پس از دستگیری سارقان، ۸۷ میلیارد تومان اموال مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد.

وی از دستگیری بزرگترین کلاهبردار اصفهان خبر داد و اظهارکرد: این سارق که در واردات پوشاک فعالیت داشت، در یکی از استان های شمالی کشور دستگیر شد و تاکنون بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری از ۲۰ مالباخته اعتراف کرده است.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان از مردم خواست بی جهت برای تحصیل سود بیشتر به افراد نامطمئن اعتماد نکنند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح های مختلف در قالب قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل، گفت: با اجرای ۴ طرح ذوالفقار  بیش از ۴۰۰ نفر از محکومان فراری در اصفهان تسلیم قانون شدند

سردار معصوم بیگی یادآور شد: در بخش مبارزه با قاچاق کالا نیز هدف گذاری ها برای تمرکزبر پرونده های سنگین و برخورد ویژه با دانه درشت ها بوده است.

وی مجموع ارزش ریالی کالاهای مکشوفه قاچاق را بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه شناسایی سایت های مجرمانه ۲۳ درصد رشدداشته است، از خانواده ها خواست بیشتر مراقبت فرزندان خود در فضاهای مجازی باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه در بخش مبارزه با مواد مخدر ۱۱۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و با آنها برخورد شده است، تصریح کرد: بیش از ۲۰ تن انواع مواد مخدر در ۸ ماهه سال جاری کشف شده که رکورد خوبی در کشفیات استان بوده است

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: در عملیات های پاکسازی نقاط آلوده به جرم مواد مخدر، بیش از ۳۰ درصد افزایش اجرای طرح داشته ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.