کرمان - دوره بازآموزی و ریکاوری سگهای زنده یاب با شرکت استان های کرمان T شیراز و مشهد به میزبانی جمعیت هلال احمر استان کرمان در حال برگزاری است.

دوره بازآموزی سگ های زنده یاب در کرمان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، دوره بازآموزی و ریکاوری سگ های زنده یاب با شرکت استان های کرمان ، شیراز و مشهد به میزبانی جمعیت هلال احمر استان کرمان در حال بر گزاری است.

مارک هافمن سرمربی آموزش سگ های زنده یاب آلمان گفت: دوره بازآموزی و ریکاوری سگ های زنده یاب با شرکت استان های کرمان ، شیراز و مشهد به میزبانی جمعیت هلال احمر استان کرمان از دیروز و به مدت پنج روز در حال برگزاری است.

سرمربی آموزش سگهای زنده یاب آلمان که آموزش این دوره را به عهده دارد ، گفت : کشور آلمان همکاری طولانی با جمعیت هلال احمر ایران دارد و در این راستا با فعالان مرکز آنست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همکاری می کند .

مارک هافمن با اشاره به نقش موثر سگ های زنده باب در نجات افراد زنده در حوادث طبیعی افزود: در این دوره  ۵ روزه  ۷۳ قلاده سگ به همراه مربیان آموزش باز آموزی و ریکاوری سگ ها را طی می کنند.

وی افزود : این تعداد سگ ها از کل مناطق کشور به کرمان آورده شده اند و پس از کرمان نیز این دوره در شهرهای شیراز و مشهد برگزار خواهد شد.

اسکندری سرپرست و مربی پایگاه های آنست ایران هم گفت: دوره بازآموزی و ریکاوری سگ های زنده یاب در کرمان با برنامه ریزی قبلی بوده و ار تباطی به زلزله اخیر استان کرمان  ندارد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.