بجنورد- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: طبق آمار از واحدهای تولیدی، بیشترین سرمایه گذاری در نواحی صنعتی این استان به تولید مواد شیمیایی، مواد غذایی و صنایع فلزی اختصاص دارد.

تولید محصولات شیمیایی، مواد غذایی و فلزی بیشترین بازدهی در نواحی صنعتی خراسان شمالی را دارد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت اظهار کرد: سه محصول عنوان شده بیشترین آمار سرمایه گذاری نسبت به سایر کالاها را در مناطق صنعتی خراسان شمالی به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: از ۲۱۹ واحد صنعتی فعال در خراسان شمالی تولید مواد شیمیایی، غذایی و فلزی بیشترین واحدهای تولیدی را تشکیل داده اند و بعد از این محصولات، کانی های غیر فلزی در اولویت است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از کانی های فلزی نیز سایر موارد رشته های صنعتی در شهرک های صنعتی این استان فعال بوده اما گرایش به تولید محصولات شیمیایی، مواد غذایی و فلزی نشان از بازدهی دارد که به صنایع تبدیلی در این رشته ها برمی گردد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی یادآور شد: تولید فلزات شامل تجهیزات ادوات کشاورزی، داربست، سوله سازی و قطعات فلزی می شود.

وحدت اضافه کرد: گرایش به تولید این محصولات، نشان می دهد که سرمایه گذاری در این بخش جواب داده که صنعت گر به تولید این محصولات گرایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.