گناباد -فرماندار گناباد خواستار نظارت بیشتر دستگاه های اجرایی و بانکها بر روند هزینه تسهیلات اشتغالزایی به منظور جلوگیری از انحراف در این بخش شد.

تاکید فرماندارگناباد بر نظارت و هزینه تسهیلات اشتغالزایی

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی نبی پور در جلسه کارگروه اشتغال گناباد که امروز سه شنبه درسالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد گفت: رونق اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان نیازمند هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین ادارات، سازمانها، بانکها و همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی است.    

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد نیز در این جلسه گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات صندوقهای توسعه ملی، توسعه روستایی و مشاغل خانگی در قالب ۸۱ طرح در بخش صنعت، معدن و تجارت طی سالجاری به این شهرستان اختصاص یافت.

هادی ایزدی افزود: از این مبلغ ۱۷۱ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون به ۲۱ طرح پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین میزان تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به یکی از واحدهای بزرگ تولید کاشی در گناباد اختصاص یافته که از این مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال به این واحد پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناباد نیز مجموع اعتبارات مشاغل خانگی این شهرستان در سالجاری را ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: ۱۶۶ طرح برای استفاده از این تسهیلات به دبیرخانه کارگروه اشتغال گناباد ارسال شد.

محسن نوریان نوقابی افزود: از این مبلغ ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات طی سال جاری به ۸۹ طرح مشاغل خانگی پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.