بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت:حمایت از هرنوع طرح توسعه ای و حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی را در اولویت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قرار داده ایم.

حمایت از طرح های توسعه ای در خراسان شمالی در اولویت است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود دلپسند در تازه ترین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که صبح شنبه برگزار شد، اظهار داشت: ضمن این که حمایت از تولید کنندگان باید متناسب با قانون و مقررات باشد باید فضای تسهیلگری را برای مدیران واحدهای تولیدی فراهم کرد اما طبق مصوبه همین کارگروه بانک ها نباید اجراییه برای واحدهای تولیدی صادر کنند مگر به تصویب کارگروه رسیده باشد.

وی ادامه داد: اگر پس از بررسی های لازم مشخص شد واحد تولیدی مورد نظر هیچ فعالیتی ندارد اقدامات لازم برای واگذاری مدیریت انجام خواهد شد.

دلپسند اظهار داشت: تاکید و توصیه ما همیشه بر این بوده که پیش از اقدام برای صدور اجرائیه با این کارگروه هماهنگ باشند و در صورت صدور اجرائیه بدون هماهنگی، از اجرایی شدن آن جلوگیری می شود.

وی تأکید کرد: تولیدکنندگان نیز باید در نظر داشته باشند که تمامی تسهیلات ارائه شده در مجرای درست و در چارچوب اهداف طرح هزینه شود تا بر تولید، اشتغال و درآمد استان مؤثر باشد.

نشست این کارگروه ۵ دستور جلسه داشت که توسط اعضای کارگروه مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.