گناباد- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: اعتبارات بخش های مختلف کمیته امداد در بودجه سال آینده افزایش داشته است.

افزایش اعتبارات کمیته امداد امام (ره) در بودجه سال آینده

به گزارش قدس آنلاین، پرویز فتاح ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد در سالن اجتماعات این اداره گفت: ما ایرانی ها تا زمانی که به اصل خود برنگردیم وضعیت بهتر نخواهد شد و همه باید برای آبادانی ایران تلاش کنیم.

وی افزود: تمامی تلاش مجموعه کمیته امداد باید حول محور اشتغال باشد و جلوگیری از هدر رفت سرمایه، مومن بودن و سیاست زده نبودن، نشانه ادامه راه ما است .

فتاح افزود:در گذشته به هر مستمری بگیر مبلغ ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می شده که امروز این مبلغ به ۴۶۰ هزار تومان رسیده است و دولت نیز دوهزار و ۱۰۰ میلیون تومان برای اشتغال به کمیته امداد تخصیص داده است.

وی با اشاره به آمار طلاق در کشور و استان خراسان رضوی بیان کرد: براساس بررسی های ما کمترین میزان طلاق در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد بوده زیرا ازدواج آنها غیرمادی و از روی عشق بوده است.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره)  درباره قرار گرفتن نامش در لیست جدید تحریم‌های آمریکا (کاتسا)، اظهار داشت: سؤال و درخواست اصلی من از دستگاه دیپلماسی کشور همین  است که ارتباط من با این موضوع را از لحاظ حقوق  بین‌الملل بررسی کنند.

فتاح تاکید کرد: اگر نظام می خواهد همراه و حامی مستضعفین باشد باید مسئولین آن هم به این شکل رفتار کنند در غیر این صورت نخواهند توانست آن مستضعف را درک و کمکی به او کنند.

وی تصریح کرد :به تمامی نهاد های زیر مجموعه خود تاکید کرده ایم که نباید کاری را انجام دهند که پرهزینه باشد.

رئیس کمیته امداد کشور اظهار کرد: مردم نگران یارانه نباشند زیرا براساس طرحی که دولت داده بیش از ۴۰ میلیون نفر یارانه خواهند گرفت و افرادی که نیز یارانه آنها قطع شود مطمئن باشند این پول جهت ایجاد اشتغال هزینه خواهد شد.

فتاح افزود: سال گذشته با همکاری خوب دولت ۹۷ درصد بودجه کمیته امداد محقق شده که فقط در یک نمونه ما در دو سال گذشته ۹۰ هزار نفر در نوبت دریافت جهیزیه داشتیم که امسال این میزان به ۳ هزار نفر رسیده است.

در این جلسه نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه شهرستان با اشاره به خشک سالیهای اخیر و کاهش درامد روستاییان خواستار افزایش تسهیلات اشتغالزایی برای مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.