زاهدان-معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت : براساس توصیه موکد مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به دستگاه های متولی ، پرداختن به حل مشکلات حاشیه شهرهای کشور ضروری است.

 طرح ساماندهی رسیدگی به حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان تهیه شود

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد علی افشانی هدف از بازدید و سفر به زاهدان را آشنایی با وضعیت عمومی و مسائل مربوط به حاشیه شهر زاهدان عنوان کرد و اظهار داشت : با توجه به آسیب های فراوان گریبانگیر ساکنان مناطق حاشیه نشین استان ، مقامات استان با اولویت کاری طرح ساماندهی رسیدگی به حاشیه نشینی را تهیه کنند.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور افزود : سهم و نقش هریک از دستگاه های متولی از جمله دولت ، شهرداری و مردم در راستای بهبود این وضعیت مشخص شود.

رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور قول مساعد داد مشکلات شهرداری ، اصلاح شبکه معابر و آب و فاضلاب حاشیه شهر زاهدان را در مرکز پیگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: باید با نگاه ویژه سهمیه ویژه وسیله نقلیه عمومی درون شهری به استان اختصاص داده شود.

افشانی ادامه داد : مسئول مستقیم حاشیه و بافت های فرسوده شهر، وزارت راه و شهرسازی است و وزارت کشور و مسئولان استانی نیز با تمام توان در راستای ساماندهی حاشیه شهرها و جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی تلاش نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.