یزد - مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: در سال گذشته ۴۰ گروه جهادی در قالب ۸۰۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

۸۰۰ نفر از دانشجویان استان یزد به مناطق محروم استان یزد اعزام شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید حسین راسخی شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ شکوه که به منظور تقدیر ازجهادگران دانشجویی استان در سالن شهید پاک‌نژاد تربیت معلم یزد برگزار شد اظهار داشت: جهادگران و دانشجویان اردوهای جهادی در تابستان امسال در قالب اردوهای یک روزه و ۱۰ روزه به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

وی افزود : از این تعداد ۸۰۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر به مناطق محروم استان اعزام شده اند، و۷ گروه به خارج از استان و ۳۳ گروه به داخل استان اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۰ گروه جهادی اعزام‌ها شدند و  تعداد ۳۰۰ نفر خواهر و ۵۰۰ نفر برادر حضور داشتند و ۳۰ هزار نفر نیز تحت پوشش قرار گرفتند.

راسخی تصریح کرد:  دراین اردوهای جهادی ۱۶ یادواره برگزار شد ه و بسیجیان و دانشجویان با این حرکت امید به انقلاب را در نقاط محروم زنده کردند.

وی با بیان اینکه ۲۷ نمایشگاه محصولات فرهنگی در اردوهای جهادی برپا شد، افزود: اکران ۲۸ فیلم و مستند، تجهیز ۸ کتابخانه روستایی، برگزاری ۵۲ مسابقه فرهنگی، توزیع ۴۲۱۳ اقلام فرهنگی، برگزاری ۹۶ کلاس آموزش احکام و قرآن، تولید ۲ نشریه فرهنگی و برگزاری ۷۰ کلاس اخلاق از در برنامه‌هایی است که در این اردوها اجرا شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: فعالیت‌های بسیاری در حال انجام است که یکی از آن‌ها راه‌اندازی جمعیت امام حسن مجتبی(ع) در مناطق محروم بود و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در نقاط حاشیه‌نشین از دیگر فعالیت‌های بسیجیان فعال جهادی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.