کرج- فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه کلانشهر کرج نیاز دارد تا در آینده ای نه چندان دور به عنوان شهری نمونه از حیث نظم و انضباط ، ترافیک و موضوعات اجتماعی معرفی شود گفت: این مهم شدنی و دست یافتنی است.

کرج باید شهری نمونه از حیث ترافیکی و موضوعات اجتماعی باشد

سردارعباسعلی محمدیان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در این زمینه خوشبختانه هم افزایی وهمیاری بین دستگاه های مختلف وجود دارد و مطمئن هستیم که این اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده نیروی انتظامی البرز با بیان اینکه توسعه شهر کرج به عنوان یک کلانشهر با رشد جمعیتی بالا ضرورت بازنگری در تشکیلات نیروی انتظامی و مدیریت شهری را می طلبد تصریح کرد: از بدو ورود در سیستم نیروی انتظامی با جمع آوری اطلاعات اولیه و رایزنی ها تغییراتی را در سیستم اداری در کلانشهر کرج طراحی کردیم و در حال اجرا هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث انتظامی  و راهور تغییراتی صورت گرفته است گفت: شهر براساس تقسیم بندی انتظامی در سه قسمت در منطقه راهنمایی و رانندگی، انتظامی و مدیریت شهری انجام شده است.

محمدیان در ادامه با اشاره به افتتاح مرکز مونیتورینگ شهرداری کرج در روز گذشته افزود: بار ترافیکی روانتر و آسانتر یکی دیگر از ضروریت های کرج است که می بایست از ابزارهای نوین امروزی در جهت اجرایی شدن آن بهره گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی البرز با اعلام اینکه در آینده ای نزدیک با پیش بینی های انجام گرفته قرار است سیستمی طراحی شود تا مرکز کنترل سرعت نیز ایجاد شود گفت: امیدوارم مجموع اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش تخلفات شود.

وی افزود: استان البرز در ۷ ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش فوتی ها در کشور  بوده است که نسبت به استان های دیگر رتبه نخست را کسب کرده است.

محمدیان افزود: قطعا این توفیق به واسطه زحمات همکاران پلیس راهور و قانونمندی مردم و سایر دستگاه های اجرایی رقم خورده است.

وی در پایان گفت: در سال ۹۶ تعداد فوتی ها نسبت به سال گذشته ۶۷ نفر کاهش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.