کرج- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اعلام اینکه راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهری کرج ۱۶ میلیارد تومان هزینه داشته است گفت: با فعال شدن رسمی این مرکز از روز گذشته ۴۶ دوربین در سطح شهر فعال شده است.

راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهری کرج با اعتبار ۱۶ میلیارد تومانی

احمد افضلی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: زیرساخت های مرکز کنترل ترافیک از سال ۱۳۹۳ با همت شهرداری کرج، استانداری البرز و نیروی انتظامی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه ۱۶ میلیارد تومان هزینه داشته است افزود: ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر برای هوشمند سازی معابر شهری اجرا شده است.

افضلی در ادامه افزود: در این سیستم ۴۶ دوربین نظارتی در سطح شهر فعال است که مجموعا ۱۴۰ معبر را در کلانشهر کرج پوشش می دهد.

معاون حمل و نقل  وترافیک شهرداری کرج با اعلام اینکه تا پایان سال ۲۰۰ دوربین دیگر به این مرکز اضافه می شود گفت: ۱۴۰ دوربین در محدوده زوج و فرد نصب شده  که بر اساس طرح ترافیک و در زمان محدودیت ترافیک از این دوربین ها استفاده می شود و می تواند ۵۶ معبر را کنترل کند.

افضلی در پایان تاکید کرد: دورربین های ثبت سرعت، عبور از چراغ قرمز و هوشمند سازی چهارراه های سطح شهر کرج نیز در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.