بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از حضور آِیت الله حسینی بوشهری در مراسم محوری گرامیداشت ۹دی مرکز استان خبرداد.

«آیت الله حسینی بوشهری» سخنران مراسم نهم دی بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدعلی سالاری در نشست ستاد گرامیداشت نهم دی شهرستان بجنورد با بیان اینکه جریان فتنه یک واقعیت است؛ نه توهم، افزود: وقتی سیر تاریخی جریان فتنه را مرور می کنیم می بینیم که از سال ۷۱ هفت دفتر در مناطق مختلف و زیر نظر سازمان جاسوسی آمریکا این جریان را مدیریت می کرد.

وی اظهار داشت: ۹دی یک قائله سیاسی نبود؛ بلکه یک لشکرکشی بزرگی بود که جبهه استکبار با استیلابر عوامل فریب خورده داخلی سعی در به آشوب کشیدن کشور را داشت.

رئیس ستاد ۹دی خراسان شمالی با اشاره به تردید افکنی برخی نسبت به فتنه سال ۸۸، گفت:وقتی که شعارهای نه غزه ٬نه لبنان رادرخیابان سرمی‌دهند،می‌توان به راحتی فهمیدکه نام‌گذاری فتنه برای این جریان٬توهم نبود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در حماسه نهم دی خط قرمزها مشخص شد، حماسه نهم را متعلق به همه جریانات سیاسی و توده مردم و نه جریان خاص ذکر کرد و افزود: امروز وظیفه ماست که به مطالعه عوامل و ریشه و پیامدهای سال ۸۸ بپردازیم و آن را برای نسل جدید تبیین کنیم.

وی اظهارکرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود در کشور مربوط به فتنه سال ۸۸ است، برخی از افرادی که در فتنه سال ۸۸ نتوانستند به اهداف خود برسند، نامه ای به امریکا نوشته و درخواست تحریم ایران را کردند، تحریم هایی که کمرشکن بود و دولت روحانی چقدر تلاش کرد تا بی اعتمادی به تحریم ها را ایجاد کند، چرا باید وقت نظام برای بحث تحریم گرفته شود؟ چرا باید امروز رکود اقتصادی و تورم داشته باشیم؟اینها همه نتیجه فتنه سال ۸۸ بود.

حجت الاسلام سالاری بیان داشت: امروزفتنه خطرناک تری درحال شکل گیری است،وآن هم نفوذ در بین نسل جوان و نوجوان است؛ دانشجویان امروزما درسال ۸۸دانش آموزبودند،باید قضایای سال ۸۸ به این نسل انتقال پیداکند،عده ای دارندکارهایی انجام میدهندکه مقدمه فتنه ای خطرناک ترازفتنه سال ۸۸ است وشواهدآن بسیارآشکاراست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بابیان اینکه فضای مجازی موقعیت خوبی برای فعالیت فرهنگی و تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی است٬خاطرنشانکرد: بایدارگان‌های  مربوطه٬نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشند٬تااینگونه نباشدهرکسی کانالی درفضای مجازی تشکیل دهدوبه اسلام ونظام توهین کندبلکه بایدجلوی اینطورمسائل را گرفت.

وی در ادامه باتشریح برنامه های ستاد افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته مردم مرکز استان رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه نهم دی ماه در میدان شهید تجمع کرده و ساعت۹:۱۵ دقیقه به سمت مراسم محوری(مسجد انقلاب) حرکت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، سخنران مراسم محوری بجنورد را «حجت الاسلام حسینی بوشهری» عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت قم معرفی کرد.

وی مراسم شبی با قرآن، دیدار مدیران و مسئولان با نماینده ولی فقیه در استان، نشست بصیرتی ویژه بانوان و نشست های بصیرتی در مساجد را از دیگر برنامه هایی اعلام کرد که از پنجم دی ماه در مرکز استان اجرایی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.