کرج – در سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر کرج علاوه بر طرح موضوعات مختلف شهری در اتفاقی ویژه شهردار از اعضای شورای شهر کرج بابت حواشی ایجاد شده در گذشته دلجویی کرد.

دلجویی شهردار از نمایندگان پارلمان شهری کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اصغر نصیری پیش از ظهر امروز چهارشنبه با اشاره به اتفاقات حاشیه ای جلسه بیست ونهم با بیان اینکه در زمان انتخاب شهردار  یکی از اهداف  و وظایف مدیریتی، مقید بودن به  اجرای چارجوب های قانونی است افزود: در این مدت ۳ ماه سعی شده مطابق برنامه های انجام شده وبا نظرات و همکاری اعضا شورا مسئولیت های شهری را پیش ببریم که دراین راستا نتایج خوبی در تحقق برنامه ها داشته ایم.

وی در ادامه گفت:از ابتدای کار نقطه نظرات در شورا اعلام می شد اما سو تفاهم ها در حول محور انتصابات بود و در این خصوص راهکارهای متعددی ارائه شد.

نصیری با بیان اینکه نظر اعضا شورا در مورد انتصابات ارزشمند است، گفت:بنده به نظرات جمع اعضای شورا به خصوص عباس زارع احترام قائل هستم، چراکه وی مشاوره های کارشناسانه مفیدی در زمینه های مختلف مطرح می کنند و حاشیه ها وارد مسائل کاری نمی شود.

وی در ادامه افزود: درجلسه گذشته اتفاقی افتاد که خوشایند نبود، زمینه هایی از قبل ایجاد شده بود که  به عنوان برادر از ایشان دلجویی می کنم  تا از این پس شاهد همکاری بیشترو ایجاد  آرامش درانجام مسئولیت های محوله باشیم.

نصیری در ادامه گفت : در زمینه مسائل ایجاد شده ابراز تاسف خودم را اعلام می کنم و امیدواریم در آینده اینگونه مسائل تکرار نشود.

درانتهای جلسه اصغرنصیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاهد تغییرات گسترده مدیران شهرداری نخواهیم بود، گفت: تا پایان سال دستور کاری برای تمام مدیران تعریف شده است تا فعالیت های مدیران ارزیابی شود سپس بر حسب ضرورت تغییراتی را اعمال خواهیم کرد.

وی افزود: برنامه های سال آینده خود را به شورای شهر ارائه داده ایم چرا که در یک رویکرد کلی می بایست در سال آینده به محلات محروم توجه ویژه ای شود.

شهردار کرج در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص دستفروشان گفت: دستفروشان منطقه گلشهر را جمع آوری کرده ایم و دستفروشان آزادگان را نیز شناسایی کرده ایم و جهت جمع آوری آنها اقدام خواهیم کرد، این فرایند تا جمع آوری تمام دست فروشان در سطح شهر ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: برای کسب درآمد شهرداری می بایست در سرمایه گذاری مشارکت بیشتری داشته باشد و این فرایند تبدیل به درآمد پایدار خواهد شد و عواید حاصل از ساخت و سازها برای مشارکت در پروژه ها تعریف خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.