کرج- نونهال ۸ ساله البرزی که اخیرا موفق به کسب عنوان قهرمانی دربیست و دومین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی در کشور مالزی شده از عدم توجه وبی خبری مسئولان استانی پس از کسب این افتخار گلایه مند است.

بی خبری مسئولان از قهرمانی نخبه البرزی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی

میثاق حسنی پُلخوابی در این ارتباط به خبرنگار قدس آنلاین گفت: این مسابقات با حضور ۷۰ کشور در مالزی برگزار شد که توانستم عنوان قهرمانی را در دسته «اینترآ» از آن خود کنم.

وی با اشاره به عدم توجه مسئولین استانی پس از کسب این عنوان گفت: تاکنون تنها اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج از ما تجلیل کرده است که جا دارد از سرکار خانم فهمیده سپاسگزاری کنیم.

این نخبه البرزی ادامه داد: هیچ یک از مسئولین استانی حتی در روز بازگشت از مسابقات جهانی در فرودگاه به استقبال ما نیامدند  وگویا از این مسابقات بی اطلاع بوده اند.

حسنی پلخوابی به اعزامش با هزینه شخصی به مسابقات جهانی مالزی اشاره کرد وگفت: به دلیل شخصی بودن این مسابقات هیچ نهادی از لحاظ مالی حمایت نکرد و تمام هزینه ها را خانواده ام تقبل کردند.

وی به مسابقات آینده خود در رشته محاسبات ذهنی ریاضی اشاره و افزود: در اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات کشوری در پیش خواهد بود که البته هنوز مشخص نیست که در کدام شهر برگزار می شود.

این نخبه البرزی تصریح کرد: رتبه های نخست مسابقات سال آینده نیز همانند سال جاری به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد که البته امیدواریم سال آینده با استقبال وتوجه بیشتر مسئولین روبرو شویم.

حسنی پلخوابی همچنین در خصوص حمایت از سوی بنیاد نخبگان استان البرز گفت: تاکنون هیچ اقدامی جهت حمایت یا استقبال از سوی بنیاد نخبگان استان البرز صورت نگرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: باتوجه به این که این رشته خصوصی است اما امیدواریم مسئولین با حمایت های خود زمینه را برای ظهور استعدادهای دیگر وافتخار آفرینی برای کشورمان فراهم  کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.