جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به روند کاهشی آمار تلفات جاده‌ای گفت: هم اکنون تعداد خودروها به ۱۹ میلیون رسیده و تعداد کشته‌ها به زیر ۱۶ هزار نفر رسیده است.

سردار مومنی: کاهش آمار کشته‌های تصادفات جاده‌ای به زیر ۱۶ هزار نفر

به گزارش قدس آنلاین، سردار اسکندر مؤمنی در حاشیه سفر به قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از فرماندهان ارشد در سطح ملی در نیروی انتظامی گرفته تا فرماندهان ارشد استانی برای برگزاری دوره‌های بصیرت به قم می‌آیند، این مباحث عموماً دینی و معرفتی بوده و به افزایش بصیرت مسئولان، پرسنل و فرماندهان کمک می‌کند.

وی با اشاره به گستره فعالیت نیروی انتظامی در کشور گفت: ما علاوه بر اینکه باید به موضوع جرائم، ایجاد امنیت و آرامش در بیرون از سازمان توجه کنیم، باید در درون نیروی انتظامی نیز به موضوع صیانت توجه جدی داشته باشیم، چراکه این حجم بالای مأموریت می‌تواند آسیب‌هایی برای پرسنل نیروی  انتظامی داشته باشد، بنابراین به موضوع بصیرت و صیانت توجه می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: وضعیت استان قم از نظر وضعیت امنیتی و موضوعات جرائم نسبت به گذشته بهتر شده است، در کشور نیز وضعیت امنیت کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.

سردار مؤمنی با اشاره به روند کاهشی آمار تلفات جاده‌ای ابراز کرد: بیش از ۱ الی ۲ درصد تلفات جاده‌ای براساس آمارهای موجود کاهش داشته و این در حالی است که زمانی در سال ۸۴ و ۸۵ حدود ۲۸ هزار نفر با ۷ میلیون خودرو کشته می‌شدند ولی هم اکنون تعداد خودروها به ۱۹ میلیون رسیده و تعداد کشته‌ها به زیر ۱۶ هزار نفر رسیده است، البته این رقم نیز کم نیست و باید با ایمنی بهتر خودروها، ایمنی بهتر جاده‌ها و رعایت ایمنی از سوی رانندگان این عدد نیز باید به حداقل ممکن برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.