سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد با وجود هزینه های سرسام آور این تیم در دو سال اخیر مدعی شد که این تیم بودجه لازم برای رقابت با منچستر سیتی را ندارد.

ژوزه مورینیو: بودجه کافی برای رقابت با منچستر سیتی نداریم

به گزارش قدس آنلاین، یونایتد شب گذشته به مصاف برنلی رفت و با تساوی ۲-۲ متوقف شد. این تساوی اختلاف آنها با سیتی صدرنشین را به ۱۵ امتیاز رساند. حال مورینیو مدعی شد که باشگاه های بزرگ برای رقابت به بودجه نیاز دارند.

او گفت: من می‌دانم که باشگاه بزرگ چگونه است. دو موضوع در اینجا مطرح است، باشگاه بزرگ و تیم فوتبال بزرگ. این ها با هم فرق دارند. وقتی می‌گویید باشگاهی مثل منچستریونایتد، آیا به نظرتان میلان به بزرگی ما نیست؟ فکر می‌کنید آنها مثل ما بزرگ نیستند؟ فکر می‌کنید رئال مادرید یا اینتر میلان به اندازه یونایتد بزرگ نیستند؟

مورینیو ادامه داد: باشگاه های بزرگ زیادی وجود دارند؛ بنابراین وقتی راجع به مسئولیت کسب قهرمانی صحبت می‌کنید، به نظرتان تاتنهام این مسئولیت را ندارد؟ تاتنهام تاریخی مثل ما ندارد، آرسنال هم مسئولیتی برای بردن لیگ ندارد؛ ولی آیا چلسی مسئولیت قهرمانی لیگ را احساس نمی‌کند؟ ما در سال دوم ساخت تیم فوتبالی هستیم که دیگر در بین بهترین های جهان نیست.

سرمربی منچستر یونایتد مدعی شد: سیتی مدافعانی با قیمت مهاجمان جذب می‌کند؛ بنابراین وقتی راجع به یک باشگاه بزرگ صحبت می‌کنید، راجع به تاریخ این باشگاه حرف می‌زنید.

سیتی از زمان گواردیولا، ۳۶۱ میلیون برای جذب بازیکن صرف کرده و یونایتد، ۲۸۶ میلیون پوند هزینه کرده است. مورینیو در این مورد ادامه داد: کافی نیست، کافی نیست. قیمت بازیکنان برای باشگاه های بزرگ نسبت به دیگر باشگاه‌ها متفاوت است؛ بنابراین باشگاه های بزرگ و با سابقه، معمولا در بازار مجازات می‌شوند؛ بنابراین بچه ها تمام تلاششان را می‌کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.