کرج- سرپرست تیم فوتبال اُکسین البرز با بیان اینکه روند آماده سازی تیم برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم به خوبی در حال انجام است گفت: درنشستی مشترک با مسئولان هیئت فوتبال البرز اختلاف نظرها و مشکلات موجود بررسی و حل می شود.

حل اختلافات باشگاه اُکسین و هیئت فوتبال البرز در نشست مشترک

حسینعلی یدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این نشست عصر امروز سه شنبه برگزار می شود وامید می رود بتوانیم در نیم فصل دوم در سایه یک همکاری مشترک و هم افزایی مناسب زمینه موفقیت نماینده استان در لیگ دسته اول را فراهم کنیم.

وی با اشاره به انجام تمرینات منظم تیم در فرصت تعطیلات نیم فصل گفت: اردوی ۵ روزه ای در کیش برگزار شد و یک بازی دوستانه هم با تیم مس در این اردو داشتیم.

سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز به ورودی وخروجی تیم در نیم فصل اشاره کرد و گفت: تاکنون جدایی محمود مطلق زاده، محمدرضا خزایی و حافظ یعقوبی قطعی شده ودر سوی مقابل رضا فیروززاده از برق شیراز جدید و محمد پورمحمد از ماشین سازی به تیم اکسین البرز پیوسته اند.

یدی با تاکید براینکه جدایی آرمان رمضانی مهاجم این تیم و پیوستنش به سایپا قطعی نیست گفت: این بازیکن با باشگاه اکسین قرارداد دارد و امکان حضور در تیمی جدید بدون رضایت این باشگاه را ندارد.

سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز در پایان گفت: روند آماده سازی تیم در تعطیلات نیم فصل به خوبی پیش رفته وباشگاه آنچه نیاز بوده برای حضورموفق تیم در نیم فصل دوم لیگ یک را مهیا کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.