قزوین_ معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: موضوع ورزش مختص به تمام انسانها است و باید در راستای حفظ سلامت و نشاط همه به آن اهتمام بورزند چراکه انسان سالم به عنوان محور توسعه محسوب می شود.

انسان سالم به عنوان محور توسعه محسوب می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، برگزیدگان دومین جشنواره ورزشی کارمندان دولت در استان قزوین ظهر روز شنبه با حضور مسؤولان استانی تجلیل شدند.

در این مراسم، معاون امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار داشت: جشنواره ورزشی کارمندان دولت فعالیت نو و جدیدی در میان دستگاه ها است و امیدواریم شاهد تداوم و توسعه این گونه برنامه ها که به ارتقای نشاط و تندرستی کارکنان دستگاه ها منجر می شود، باشیم؛ ورزش کارمندان استان قزوین با توجه به تأثیر آن بر روحیه و سلامت کارکنان دستگاه ها باید توسط مدیران جدی تر گرفته شود.

منوچهر حبیبی بیان کرد: ورزش استان قزوین از نظر بدنه کارگری قوی است که این اتفاق باید در حوزه کارمندی نیز رخ دهد و امیدواریم با برگزاری جشنواره های اینچنینی بدنه کارمندی در حوزه ورزش نیز سرعت و شتاب لازم را بگیرد.

وی ادامه داد: موضوع ورزش مختص به تمام انسانها است و باید در راستای حفظ سلامت و نشاط همه به آن اهتمام بورزند چراکه انسان سالم به عنوان محور توسعه محسوب می شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: امنیت و سلامت تا زمانی که از دست داده شود، قدر دانسته نمی شوند بنابراین همواره باید به فکر حفظ سلامت خود باشیم.

حبیبی به اغتشاشات اخیر اشاره و اضافه کرد: در راهپیمایی روز یکشنبه 17 دی ماه سال جاری به عنوان شکوه وحدت حضور گسترده و پررنگ خواهیم داشت و همه در اطاعت از اوامر رهبری و پاسداشت خون شهیدان میثاق خواهیم بست و اجازه نخواهیم داد هیچ آشوبگری در آرمان های انقلاب و کشور خلل ایجاد کند.

سرپرست اداره کل وزش و جوانان استان قزوین نیز از برگزاری جشنواره ورزشی دانشجویی خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره های ورزشی از اقدام های مناسب در جهت توسعه و ترویج ورزش همگانی به شمار می رود.
عباس علایی مقدم گزارشی را از میزان اعتبار صرف شده برای برگزاری جشنواره ورزشی کارمندان و آمار کارمندان شرکت کننده در این جشنواره ارائه داد.

به گفته وی، اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال برای برگزاری جشنواره و شرکت ۶۵۰ نفر از کارمندان از جمله این آمارها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.