ساری- مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از ثبت نام ۲هزار نفر در دوره سیر مطالعاتی یاوران موعود کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

ثبت نام ۲ هزارنفر در دوره سیر مطالعاتی یاوران موعود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولی پور با بیان اینکه سیر مطالعاتی یاوران موعود با هدف ایجاد بستری مطالعاتی پیرامون موضوع مهدویت به عنوان یک ضرورت در جامعه برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: کتابخانه های عمومی مراکز مهم فرهنگ سازی با روش مطالعه محوری هستند و مساله شناخت امام زمان(عج) و ظهور به عنوان مسئله اساسی شیعه و نظام جمهوری اسلامی ایران مورد توجه ما برای آغاز طرح های مطالعاتی قرار گرفت.

وی افزود: این دوره با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و با حضور اساتید برجسته و بکارگیری کتاب های شاخص این حوزه برگزار خواهد شد که در مدت یک ماهی که برای ثبت نام در نظر گرفته شد، ۲هزار نفر در استان برای حضور در این دوره ها ثبت نام کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به تمرکز فرهنگی دشمنان اسلام بر موضوع مهدویت، این مساله را یکی از شاخه های اصلی جنگ نرم برشمرد و گفت: اگر می خواهیم بر سر اصول خودمان از سوی دشمنان به مخاطره نیفتیم باید کار علمی و فرهنگی زیربنایی انجام دهیم که برگزاری این دوره ها در این راستا تعریف می شود و به زودی کلاس های آن در هر شهرستان برگزار خواهد شد.

ولی پور با تاکید بر لزوم آشنایی بیش از پیش و درست کودکان با موضوع امام عصر(عج)، اذعان کرد: در بخش های کودک کتابخانه های عمومی، ویژه برنامه های علمی و شاد که مورد پسند آنها قرار گیرد، برگزار خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، به زودی همه کتابخانه ها در طول سال پذیرای کودکان برای اجرای این برنامه ها خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.