بجنورد- سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی گفت: تمام تلاش مدیران دستگاه های اجرایی استان باید جذب اعتبارات ملی باشد زیرا هنر واقعی یک مدیر توانمند در تحقق همین مساله است.

تمام تلاش مدیران خراسان شمالی باید جذب اعتبارات ملی باشد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود ثمینی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید از ظرفیت بودجه‌های در اختیار وزارتخانه‌ها و ردیف‌های ملی استفاده کنند و در جذب اعتبارات ملی با برنامه حرکت کنند.

وی هنر یک مدیر توانمند را در جذب اعتبارات ملی دانست و افزود: مدیران باید بدانند هنر واقعی آن نیست که بخواهید با اعداد،آمار ، ارقام  و اعتبارات استان شعار دهید بلکه باید با ارائه دقیق از عملکرد خود درصدد جذب اعتبارات باشید.

ثمینی خاطرنشان کرد: تا سال ۱۴۰۰ باید اهداف برنامه ریزی شده برای دستگاه های اجرایی محقق شود تا بتوانیم به شاخص ها و میانگین های کشوری نزدیک تر شویم.

وی در بخش دیگر سخنان خود اشاره ای به جلسه اخیر ستاد ملی بازآفرینی پایدار شهری با محوریت استان داشت و گفت: در این جلسه جمع بندی های خوبی با درایت و ارائه مطلوب استاندار و همکاری دستگاه های اجرایی متولی انجام شد و استاندار توانست تمام دغدغه های استان در حوزه بازآفرینی شهری را به خوبی تبیین کند که ماحصل این جلسه تصویب تمام ۱۹ پیشنهاد استان بود.

ثمینی تصریح کرد: برای حل معضلات و آسیب هایی همچون طلاق، حاشیه نشینی، زندانیان و خانواده های زندانیان و... باید  هر دستگاه اجرایی متولی همت مضاعف داشته باشد و بعنوان مسوول، گزارش های حوزه مربوطه خود را به استاندار ارائه دهند.

گفتنی است: اجرای طرح های پیشگیری از ضرب و جرح خشونت، جشنواره تئاتر رضوی مشروط به تامین ۶۰درصد اعتبارات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سواد رسانه ای، دانش نامه فرهنگ و تمدن استان با اعتبار ۹۴۰ میلیون تومان و دانش افزایی در جهت کاهش تکدی گری مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد تا دستگاه های اجرایی متولی در بحث  طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تا دهم بهمن گزارشی از عملکرد خود را در این حوزه تقدیم دبیر خانه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی کنند تا آسیب ها و دغدغه های اولویت دار و خاص استان در سطح ملی مورد بررسی قرار گیرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.