کرج - با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت اتومبیلرانی وموتورسواری استان البرز اردشیر درویشی به مدت ۴ سال دیگر سکاندار هدایت این ورزش در البرز شد.

«درویشی» رییس هیئت اتومبیلرانی البرز شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این مجمع ظهر امروز چهارشنبه با حضور رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور وفعالان این ورزش برگزار شد.

در این مجمع اردشیر درویشی رییس این هیئت ورزشی در ۴ سال اخیر به عنوان تک کاندیدای احراز این پست موفق به کسب ۱۶ رای کامل از اعضای مجمع انتخابات این هیئت ورزشی شد تا برای دومین بار سکاندار این هیئت ورزشی شود.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی ومتورسواری کشور در پایان این مجمع با بیان اینکه البرز یکی از مناطق پیشرو و مستعد کشور در اتومبیلرانی و موتورسواری است گفت: وجود نیروی انسانی کاربلد در کنار مدیریت خوب هیئت استان سبب شده این البرز جایگاهی اثرگذار در کشور داشته باشد.

محمود صیدانلو افزود: البرز در بعد سخت افزاری دچار کمبودهایی است که در تلاشیم با همکاری شهرداری کرج و مسئولان استانی زمینه احداث یک پیست سرعت را در این استان مهیا کنیم.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با شهردار قبلی کرج گفت: رایزنی ها در خصوص فراهم شدن زمینه احداث پیست و توسعه سخت افزاری این استان ادامه دارد وتا حصول نتیجه لازم پیگیری می شود.

صیدانلو در پایان گفت: البرز قهرمانان شاخص و به نامی را در موتورسواری واتومبیلرانی به کشور تحویل داده و به طور قطه با حل مشکلات سخت افزاری و ارتقا امکانات این روند شتاب خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.