خرم آباد- معاون جهاد کشاورزی لرستان گفت: بیش از ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات در راستای اجرای طرح مکانیزاسیون به کشاورزان لرستانی پرداخت شد.

میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان لرستانی پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، نامدار صیادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از ابتدای امسال از منابع مختلف تسهیلاتی به بخش کشاورزی تدوین کرده که یکی از این تسهیلات مربوط به خط ویژه مکانیزاسیون است.

وی افزود: تسهیلات خط ویژه مکانیزاسیون از طریق بانک کشاورزی اعطا می‌شود و هدف از اجرای این طرح که چهارمین سال از اجرای آن را می‌گذرانیم ارتقای درجه مکانیزاسیون کشاورزی استان است.

معاون جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه درگذشته کشاورزان در اخذ تسهیلات بابت این موضوع با مشکلاتی مواجه می‌شدند عنوان کرد: در این طرح 80 درصد هزینه ادوات کشاورزی به‌صورت تسهیلات از سوی بانک کشاورزی به کشاورزان داده می‌شود و 20 درصد ارزش ادوات و ماشین‌آلات نیز از سوی کشاورز تأمین می‌شود.

صیادی بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود 18 میلیارد تومان به‌منظور خط ویژه مکانیزاسیون جذب اعتبارشده است گفت: در چهار سال گذشته درمجموع 120 میلیارد تومان در راستای مکانیزاسیون کشاورزی در لرستان اعتبار جذب‌شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.