وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پاداش و عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی، تأمین اعتبار شده و به موقع پرداخت خواهد شد، اظهارداشت: چانه‌زنی‌ها برای افزایش دستمزدها نیز در شورای عالی کار به سرانجام رسیده و استراتژی ما این است که افزایش آن، به طور حتم از تورم پیشی بگیرد.

پاداش و عیدی بازنشستگان تأمین شده است

قدس آنلاین- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پاداش و عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی، تأمین اعتبار شده و به موقع پرداخت خواهد شد، اظهارداشت: چانه‌زنی‌ها برای افزایش دستمزدها نیز در شورای عالی کار به سرانجام رسیده و استراتژی ما این است که افزایش آن، به طور حتم از تورم پیشی بگیرد.
علی ربیعی در حاشیه جلسه هیئت دولت همچنین با اشاره به توزیع سبد غذایی برای اقشار کم درآمد کشور در بهمن ماه، گفت: دولت امسال برای این سبد غذایی ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار فراهم کرده است که در گذشته این رقم ۱۸۰ میلیارد تومان بود. وی با بیان اینکه پرداخت وام اشتغال روستایی و عشایری از دیروز در پنج استان کشور آغاز شده است، گفت: از ۵۰ هزار درخواست ثبت شده، در مرحله اول ۸۰۰۰ درخواست، پذیرفته شده است.
ربیعی، درباره آخرین اخبار نفتکش سانچی اظهارداشت: نمایندگان ایران از جمله سازمان بنادر، سازمان کشتیرانی و طرف سوئدی و پانامایی دیروز برای بازگشایی جعبه سیاه سانچی حضور داشتند. البته قرار بود جعبه سیاه هر دو کشتی با هم باز شود، ولی ما گفتیم اول سانچی باز شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.