کرج- سخنگوی باشگاه مقاومت البرز با بیان اینکه عملکرد فنی تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر قابل قبول بوده است گفت: در مورد ادامه همکاری با مسعود کیانفر در فصل آتی هیئت مدیره باشگاه تصمیم می گیرد.

ادامه همکاری با «مسعودکیانفر» منوط به تصمیم هیئت مدیره است

ابراهیم نوروزی فر در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با نگاهی به کیفیت بازی تیم و نتایج و امتیازات کسب شده در فصل سپری شده شاهد رشد کمی وکیفی تیم به نسبت فصول گذشته هستیم و این نشان از عملکرد قابل قبول کادرفنی وبازیکنان دارد.

وی افزود: این در حالی است که مسعود کیانفر به عنوان سرمربی اولین تجربه مربیگری خود در لیگ برتر را پشت سر می گذاشت و این خود گواه کار سخت این مربی جوان بوده است.

نوروزی فر با بیان اینکه باشگاه در تمام طول فصل حمایت لازم را از کادرفنی داشت افزود: باشگاه مقاومت فرصت وبستر مناسب را برای فعالیت کادر فنی مهیا کرد و علیرغم برخی حاشیه سازی ها تیم توانست در لیگ برتر خود را حفظ کند و به نسبت فصول قبل امتیازات بیشتری را جمع آوری کند.

سخنگوی باشگاه مقاومت البرز با تاکید براینکه کمیته فنی باشگاه نیز موافق ادامه کار مسعود کیانفر بود گفت: اینکه گفته می شود سرپرست تیم و یا برخی دیگر از ارکان باشگاه مقاومت مانع برکناری کادر فنی در طول فصل بوده اند صحت ندارد.

وی به محدویت منابع مالی باشگاه مقاومت اشاره کرد و گفت: این باشگاه توان پرداخت وهزینه کرد به مانند دیگر تیم های متمول لیگ برتر فوتسال را ندارد لذا سعی کرده با تکیه بر توان بومی و بازیکنان سرباز تیم را آماده حضور در لیگ برتر کند وبه نظرم عملکرد خوبی هم به جای گذاشته است.

سخنگوی باشگاه مقاومت خواستار حمایت مسئولان استانی و شهری از این تیم شد و گفت: توقع وانتظاری که از مجموعه استان برای حمایت از مقاومت می رفت برآورده نشد و امیدوارم در فصل آتی نگاه ها به مقاومت و تیم های آن مهربانانه تر باشد.

وی در پایان با تاکید براینکه تیم فوتسال مقاومت متعلق به مردم  وجوانان البرز است وبرای این استان باقی خواهد ماند گفت: تلاش مجموعه باشگاه مقاومت تدارک تیم هایی قدرتمند برای حضور در لیگ های کشور است و فوتسال نیز جایگاهی ویژه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.