سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از تساوی مقابل مشکی پوشان در مشهد گفت: در یک زمین زیبا به تساوی دست یافتیم با این حال این یک امتیاز تراکتورسازی را خوشحال نکرد.

ساغلام: یک امتیاز تراکتورسازی را خوشحال نکرد/ کار سختی برای آماده سازی تیم داریم

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم مشکی پوشان – تراکتورسازی از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پایان این دیدار، اظهار داشت: قبل از هرچیزی می‌خواهم بگویم که توی یکی استادیوم خیلی زیبا بازی کردیم. چمن این ورزشگاه خیلی عالی بود. به خاطر همین می خواهم از هرکسی که این ورزشگاه را درست کرده تشکر کنم. اولین مسابقه در ایران بود ولی نتوانتسیم موقعیت‌هایی که مد نظرمان بود را خلق کنیم. در بعضی از موقعیت‌ها که خیلی خطرناک بود  نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در ادامه صحبت‌های خود گفت: بازی‌های این شکلی در لیگ برتر خیلی خسته‌کننده است. چون آنها برای جنگیدن به میدان می‌آیند. این یک امتیاز ما را خوشحال نکرد. ما باید روی کارهای هجومی و دفاعی کار کنیم تا بازیکنان بتوانند پیشرفت کنند.بازی‌های بعدی ما در آینده خیلی فشرده است ما بعد از بازی بعدی باید در لیگ آسیا نیز بازی کنیم این کار سختی است از یک طرف باید بازی کنیم و از طرف دیگر باید تمرین‌های زیادی داشته باشیم اما قرار است برای کسب بهترین نتایج تلاش کنیم. 

ساغلام در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: هر موضوعی که بتواند به تیم ما کمک کند و پیشرفت کنیم برای ما خیلی اهمیت دارد ما باید تمام نکات مثبت و منفی را در این بازی کنار بگذاریم و به بازی بعد فکر کنیم.باز هم می‌خواهم از تمام بازیکنانم و تمامی هوادارانی که از تبریز به مشهد آمده‌اند تشکر کنم.

وی در مورد داوری اظهار داشت: من کسی نیستم که بخواهم در مورد داوری خیلی صحبت کنم اما فکر می‌کنم خیلی خوب توانست بازی را کنترل کند. نقدی در مورد داوری ندارم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: برای بازی بعدی که در مشهد قرار است برگزار شود فرصت زیادی داریم مشهد شهر زیبایی است ان‌شاءالله دفعه بعد بیشتر در مشهد خواهیم ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.