۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 586203

جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: باسرعت عمل پلیس ۱۱۰مرکزی شهرستان جوین عاملان ۵ فقره سرقت های سریالی دستگیر شدند.

سارقان شهرستان جوین دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  سارقان مغازه با پنج فقره سرقت در شهرستان جوین دستگیر شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: با سرعت عمل پلیس، عاملان سرقت های سریالی مغازه ها در شهرستان جوین دستگیر شدند.  

سرهنگ مهدی غلام زاده فرمانده انتظامی جوین با اعلام این خبر گفت: شب گذشته درپی تماس یکی از شهروندان با مرکز ۱۱۰ وگزارش حضورسارق در مغازه اش سریعا تیمی از ماموران کلانتری مرکز در محل وقوع جرم حضور یافتند.  

وی افزود: ماموران این فرماندهی باحضور در محل سارق رادرحال سرقت وسایل دستگیر و به مقر نیروی انتظامی شهرستان جوین منتقل کردند.  

غلام زاده عنوان کرد: متهم۳۸ ساله در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، اما در ادامه تحقیقات در مواجه با مستندات کشف شده، و ادله پلیسی به ۵ فقره سرقت مغازه با همدستی فرد دیگری با یکدستگاه موتورسیکلت و یکدستگاه پراید اعتراف کرد.  

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی در دادگستری شهرستان جوین همدست ۳۹ ساله متهم دستگیر و قسمت زیادی از اموال مسروقه در محل  مخفیگاهشان کشف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی از شهروندان جوینی خواست،  محل کسب خود را مجهزبه دزدگیر و دوربین مدار بسته کرده، و به قفل درب شیشه سکوریت اکتفا نکنند.

غلامزاده خاطر نشان کرد: برای درب مغازه ها از قفل سوئچی با ضریب امنیت بالا استفاده کرده تا از  ارتکاب جرم مجرمان از این طریق پیشگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.