مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: آب یک هزار و ۳۰۰ خانوار روستاهای چهارشم و ملکوت در شهرستان سیاهکل و یک هزار خانوار روستاهای جیرنده،کلیشم،شهربیجار و عمارلو در شهرستان رودبار به دلیل قطعی برق ایستگاه های پمپاژ قطع است.

قطعی آب بیش از ۲ هزار خانوار روستایی گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آبفار گیلان، محبعلی رنج ور،از قطعی آب در برخی مناطق گیلان به دلیل بارش شدید برف خبر داد و اظهار کرد:آب یک هزار و ۳۰۰ خانوار روستاهای چهارشم و ملکوت در شهرستان سیاهکل و یک هزار خانوار روستاهای جیرنده،کلیشم،شهربیجار و عمارلو در شهرستان رودبار به دلیل قطعی برق ایستگاه   های پمپاژ قطع است.

وی با بیان اینکه ۱۶ اکیپ شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در حال خدمات رسانی به مشترکان روستایی هستند،گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات و جلگه استان،روستاییان عزیز نسبت به محافظت از کنتورها و اتصالات آب شرب اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان،با بیان اینکه سرما و برودت هوا باعث یخ   زدگی و شکستگی کنتورها می شود،افزود:مشترکان محترم می توانند با استفاده از گونی، الیاف، پارچه های پشمی، نایلون و کاه کنتور و اتصالات آب شرب را بپوشانند.

گفتنی است؛ شماره تلفن ۳۳۳۳۹۹۹۹ را آماده پاسخگویی به مردم دانست و خاطرنشان کرد:در زمان کنونی گیلان دارای بیش از ۲۸۹ هزار مشترک روستایی آب آشامیدنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.